«Esam novērojuši, ka pircēji bieži dod priekšroku tieši vietējiem produktiem. Būtisks izvēles kritērijs ir arī akciju piedāvājumi. Populārākās jogurtu garšas ir ķiršu, zemeņu un persiku. Savs klientu loks ir arī jogurtam bez piedevām, tomēr nevar teikt, ka šo pircēju būtu vairākums. Visbiežāk cilvēki iegādājas ēdamos jogurtus standarta iepakojumos (400-500 g). Pēdējā laikā ir tendence samazināties pieprasījumam pēc probiotiskajiem jogurtiem,» stāsta Rimi Latvia vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere.
«Pēdējā laikā vērojams jogurtu patēriņa pieaugums, kas, iespējams, saistīts ar to, ka arvien biežāk pircēji izvēlas Latvijā ražotos piena produktus, jo tie visi ražoti no govs piena. Rasas jogurti ir ļoti iecienīti pircēju vidū. Viņi novērtējuši pievienoto acidofilo baktēriju un bifidobaktēriju lielo nozīmi un pozitīvo ietekmi uz organismu,» klāsta Rīgas piena kombināta sabiedrisko attiecību vadītāja Irēna Bērziņa.
Arī Rīgas piensaimnieka Mārketinga daļas vadītāja Ilze Blauberga norāda, ka pircēji sapratuši - par savu veselību var rūpēties, ēdot produktus bez konservantiem.
«Interesanti, ka Maxima veikalos visvairāk pārdotie jogurti ir ar ogu vai augļu garšu, kas ir pretstatā Rietumeiropas pircēju gaumei, kur iecienītāko jogurtu vidū ir vaniļas un kakao jogurti, kā arī tīrais bezpiedevu jogurts. Latvijā Maxima veikalos piecas populārākās jogurtu garšas ir zemeņu, persiku, aveņu, ķiršu un melleņu. Jogurts ar melleņu garšu droši vien būtu vēl populārāks, bet, tā kā šīs ogas ir salīdzinoši dārgākas, daudzi ražotāji tās ne labprāt izmanto,» informē Maxima Latvija preses sekretārs Ivars Andiņš.