Viņu uzņēmums - SIA The Cardboarders kartona mēbeles ražo un testē jau kopš 2004. gada, taču zīmolu radījis tikai pērnā gada vasarā, kad tā vadītāji, bruņojušies ar pieredzi, ambīcijām un uzdrīkstēšanos, nonāca pie secinājuma, ka Eiropas tirgus iekarošanai nepieciešams vārds. Tā tapa Foldlife, kura popularizēšanas kampaņas uzņēmums izveidoja tikai gada sākumā un pavisam drīz tika uzsākta sadarbība ar atsevišķām mārketinga un reklāmas aģentūrām. «Tagad jūtamies stabili un mūsu ambīcijas aug,» - J. Brinkmanis plānos nav pieticīgs. Zīmola Foldlife mēbeles šobrīd nopērkamas piecos veikalos Rīgā, Siguldā, Jūrmalā un Jelgavā, taču uzņēmēji noteikuši mērķi drīzumā atvērt 20 tirdzniecības vietas Latvijā, paplašināt savu darbību Lietuvā un Igaunijā, kā arī attīstīt kartona mēbeļu ražošanu daudzos Eiropas valstu reģionos.
«Jūs pat iedomāties nevarat, cik milzīga ir kartona gradācija!» saka A. Gaujenieks, aicinot uz mazā soliņa kopā ar viņu uzkāpt arī kolēģi J. Brinkmani. Abi kopā kungi sver aptuveni 170 kilogramu. Soliņš slodzi viegli iztur. «Tās ir vienkāršas, ērti salokāmas, viegli pārvietojamas, ekoloģiskas mēbeles, kuras iespējams apdrukāt. Tā ir laba platforma reklāmai,» savu produkciju raksturo J. Brinkmanis, par piemēru minot kādu masu pasākumu, kura apmeklētāji sēž uz apdrukātiem kartona krēsliem un daudzi no tiem viegli salokamu mēbeli vēl aiznes mājās.
«Vēl viens mūsu uzņēmējdarbības mērķis ir samazināt viena kartona krēsla izmaksas līdz dažiem eiro. Tam nepieciešams palielināt apgrozījumu. Ir tikai jātiek pāri noteiktai robežai,» apņēmīgi pauž J. Brinkmanis.