Vai Fernando Alonso uzvara nozīmē, ka Ferrari komanda brīnumainā kārtā ir atguvusies un atrisinājusi savas jaunā modeļa «piejaucēšanas» problēmas? Noteikti - nē, un to uzreiz pēc uzvaras reibuma izplēnēšanas atzina arī pats Alonso: «Šī uzvara neko nemaina. Mēs neesam tur, kur vēlamies būt. Sausā trasē mums ir smagi jācīnās, lai vispār iekļūtu izšķirošajā kvalifikācijas kārtā un sacīkstēs iebrauktu punktos.»
Žūstoša, bet vēl daļēji slapja trase pēc sacīkstes atsākšanās bija laiks, kad pamatus pārsvaram un līdz ar to arī uzvarai ielika Fernando Alonso un Serhio Peress. Abi tobrīd bija ātrākie ar cimperlīgajām pārejas tipa lietus riepām un, pats galvenais, spēja saudzīgi uzturēt šo riepu darbspējas līdz pat brīdim, kad trase bija nožuvusi tiktāl, lai varētu izmantot slikus. Jau ziemas testos iezīmējās tendence - kombinācijā ar Alonso precīzo pilotēšanas stilu sarkanā formula pietiekami ilgi spēja uzturēt pie dzīvības mīkstākos riepu tipus, un izrādās, tas attiecas arī uz vēl mīkstāko lietus gumiju.
Par Serhio Peresa zīdaini maigo pilotēšanas stilu jau klīst leģendas. Turklāt Sauber C31 no sava priekšgājēja C30 ir mantojis ļoti saudzīgo izturēšanos pret riepām, kas Austrālijā ļāva meksikānim iztikt ar vienu riepu maiņu.
Notikumiem Malaizijā var būt tālejoša ietekme uz Peresa karjeras turpinājumu. Jau pēc Austrālijas GP tika baumots par meksikāņa pievienošanos Ferrari, kur problēmu nomāktais Felipe Masa ir iztērējis uzticības kredītu. Malaizijas GP Masas nožēlojamā 15. vieta un Peresa brīnumdarbs uzrīdīs itāļu žurnālistus Ferrari, kas iepriekš locījusi muguru itāļu mediju un tifozi priekšā. Ja pieprasīs Masas skalpu un Peresa paaugstinājumu, Stefano Domenikalli būs maz argumentu nemainīt pilotus vēl pirms Eiropas posmiem. Rokādē nebūtu arī nekā pretdabiska - Peress ir Ferrari jauno pilotu akadēmijas pirmais absolvents, turklāt Sauber izdevīgais Ferrari dzinēja piegādes līgums neļaus celt iebildumus Pēteram Zauberam.