Nesen veiktais pētījums, ko koordinēja Lattelecom un GFK, parādīja - tikai 15% patērētāju zina par iespēju divu gadu laikā sniegt pretenziju par preces kvalitāti, un Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa tik zemu iedzīvotāju informētības līmeni nodēvēja par satraucošu.
«Divu gadu laikā saņemt garantijas remontu pircējs var, gan vēršoties pie preces pārdevēja, gan pie ražotāja. Ja ražotājs atsaka garantijas remontu precēm, kas iegādātas pie noteiktiem tirgotājiem, šāda rīcība var liecināt par iespējamu konkurences tiesību pārkāpumu, kad ražotājs tiecas ierobežot nevēlamu tirgotāju darbību tirgū. Par šādiem gadījumiem aicinām informēt KP,» izklāsta KP pārstāve Paula Vilsone.