Vicemēra Aināra Šlesera (LPP/LC) preses sekretārs Ģirs Dripe skaidro, ka uzņēmumu paredzēts veidot, lai naudas apgūšanā piedalītos nozares profesionāļi: «Lai nevarētu pārmest, ka mēs tērējam naudu uz savu roku.» Pašreizējā sadarbība darba grupas ietvaros nenodrošinot pietiekamu koordināciju starp iesaistītajām pusēm.
Uzņēmumam, kura kontrolpakete jeb 51% kapitāldaļu piederētu RD, vajadzēs izstrādāt mārketinga stratēģiju pilsētas atpazīstamības veicināšanai. Cik daudz naudas tērēs, lai nodrošinātu institūcijas darbību, precīzi nav aplēsts, taču lielākā daļa naudas - ap 95% - aizies reklāmas izdevumiem, sola RD.
Par atlikušo kapitāldaļu īpašniekiem uzņēmumā kļūs Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, Latvijas Tūrisma aģentu asociācija un airBaltic. Lidsabiedrība izvēlēta tāpēc, ka tā ir «lielākais pārvadātājs, kas atved cilvēkus uz Latviju», pamato Ģ.Dripe.
Lai arī airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags sākotnēji solīja sniegt komentāru par lidsabiedrības iespējamo ieguldījumu jaunajā institūcijā, pēcāk viņš uz telefona zvaniem vairs neatbildēja.
Kā ziņots iepriekš, Ekonomikas ministrija iesniegusi prasību tiesā par zaudējumu piedziņu nepilnu 130 000 latu apmērā no biedrības Rīgas kongresu birojs, kas solīja Rīgu reklamēt kā konferenču centru, taču līgumu nepildīja. Biedrībā amatpersonu statusā ir arī lidsabiedrības airBaltic prezidents Bertolts Fliks un bijušais Rīgas vicemērs Almers Ludviks (LPP/LC).
«Tas būs nevis Rīgas popularizēšanas miljons, bet Šlesera fonds, caur kuru tie uzņēmumi, kas viņu atbalsta, varēs saņemt naudu reklāmai,» uzskata Jaunā laika domes frakcijas vadītājs Edgars Jaunups.