Fetels izvēlējās aizmirst norunas un nedzirdēt sacīkšu inženiera brīdinājumus nesākt cīņu ar Veberu. Uzstādījumam bija loģisks pamatojums - tehnikas, degvielas un riepu taupīšana, tāpēc abiem pilotiem pa radio tika nodota kodēta ziņa «Multi 21», kas Red Bull valodā nozīmē: «Ieslēdz dzinēju ierobežotāju un saglabā pozīciju līdz finišam.» Tomēr Fetels sāka agresīvi uzbrukt, riskējot ne tikai ar sadursmi, bet arī ar strauju riepu nodeldēšanu. Acīmredzot tikai pēc finiša un apbalvošanas ceremonijas, kurā Fetels sastapās ar ledaini aukstu attieksmi no Vebera un nikniem skatieniem no komandas vadības puses, trīskārtējais čempions pilnībā apjauta, ka savā izmisīgajā vēlmē uzvarēt par katru cenu ir nostādījis pret sevi komandu. Vēlāk intervijās Sebs atvainojās Veberam un paziņoja, ka viņam nav prieka par uzvaru. Taču netīrais darbiņš ir padarīts, kopvērtējumā iegūti 25 punkti un līderpozīcija, bet komanda gan jau piedos, jo uzvarētājus taču nesoda. Vienīgi Vebers varētu nepiedot un neaizmirst - sezonas turpinājumā mūs gaida aizraujoša divu buļļu cīņa.
Sebs izvēlējās neklausīt
Malaizijas GP kulminācijā Sebastiāns Fetels un Marks Vebers
cīnījās par uzvaru. Ja viss ritētu pēc Red Bull plāna, mēs
šo cīņu neredzētu un Marks Vebers izcīnītu pirmo uzvaru sezonā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.