Tādam tam šādā koncertā sajūsmināto fanu pilnā Arēnā Rīga vajadzētu būt, ja mūzika joprojām ir kaislība, un arī tad, ja tās nešana tautā prasa smagu darbu, un gandarījums ir tikai pašās beigās, kad viss godam izdevies.
Instrumenti, kas sākotnēji varbūt arī pašiem šķita kā tāds nenopietns blakusprojekts vokālajai grupai Cosmos, līdz šim kāpuši tikai kalnā. No dueta, kas debitēja vienkārši kā divi klaunveidīgi viesi pandu maskās Toma Grēviņa dīdžeja setu īpašo viesu statusā un krietnu laiku slēpās no saviem īstajiem vārdiem, līdz koncertiem ar paplašināto sastāvu Sapņu fabrikā, albuma ierakstam studijā pašu mūziķu sapņu zemē Īslandē, mūzikas ierakstu gada balvām un pirmajai vinila platei. Nu jau tā ir vesela fabrika, kuru darbina vairāki desmiti cilvēku, savu jomu profesionāļi, kas strādājuši pie Instrumentu īsās Latvijas turnejas iespaidīgajiem koncertiem ar galveno noslēdzošo notikumu Arēnā Rīga. Vairāki videoprojekciju autori, kuru vidū ir Purvīša balvas laureāte Katrīna Neiburga (filmiņa ar spokiem mežā) un grupas Tribes Of The City dziedātāja Ksenija Zaķe (krāsu pilieni ūdenī), kurai šajā jomā sadarbība ar Instrumentiem jau bijusi, izveidojuši bagātīgu ekrāna materiālu, kas pasākumus padarīja par audiovizuālu piedzīvojumu, nevis tikai koncertu ar dzīvajām fona bildēm. Tāpēc DVD materiāls, kur daudz mūziķu tuvplānu, tomēr koncerta klātienes kopainu nerāda, un būtu noderējis, ja projekcijas kopā ar skaņas materiālu arī tiktu ievietotas diskā, tāpat kā to parasti savu koncertu DVD dara Depeche Mode, bet to Instrumenti plānojot īstenot šī koncertieraksta Blue Ray versijā. Viens no iespaidīgākajiem kadriem ir vēja pūtēja deformētās Šipsi un Reinsi (Reiņa Sējāna) sejas, mākslīgi atņirgtajiem zobiem un smaganām spokojoties pa visu ekrānu dziesmas Freaked Out laikā. Ar kolēģi nospriežam, ka Prāta vētra kaut ko tik perversu nekad neatļautos publiski radīt.
Varbūt pārspīlēti sajūsminātas, pat šķietami uzspēlēti kautrīgas ir Šipsi uzrunas starp dziesmām, it kā viņš neticētu savām acīm, ka tik daudz ļaužu sanākuši viņos klausīties: «Paldies, ka atnācāt! Ir tāda sajūta, ka šeit ir sanākuši visi mūsu valsts vislabākie pilsoņi,» viņš saka. Amizants ir papildinājums pēc pauzes, it kā pēkšņi aptverot, ka Instrumenti orientējas ne tikai uz latviešu publiku: «Un nepilsoņi. Visi, visi - mīļi cilvēciņi!»
Tomēr lielākais koncerta šovmenis ir otrs Instrumentu dalībnieks un galvenais dziesmu mūzikas autors Reinsi, kurš lielāko koncerta daļu sev raksturīgi atraktīvi spēlē bungas un klavieres, iestarpinot kādu izsaucienu vai vēl kādu šova elementu, protams, dziedot arī savas partijas Instrumentu dziesmās. Reinsi kā vīru, kura «rokas darba nebijās» (tautas dziesmas citāts), raksturo arī tuvplānos daudzviet redzamais plāksteris uz kreisās, visticamākais, koncerta sagatavošanas posmā strādājot, savainotās rokas. Darbs dara darītāju.