Uz Rīgu 15 dinozauri atripos 27 kravas automašīnās kopā ar 150 cilvēku trupu. Reptiļus pārvadā izjauktus, jo katrs sver vidēji tonnu. Lelles veidotas dabiskā izmērā, milzīgākais ir 17 m lielais brahiozaurs. Zvēru radīšana Melburnā ilga aptuveni sešus gadus un izmaksāja ap 20 miljoniem ASV dolāru. Kad no simtiem cauruļu un kabeļu izveidoja zvēra skeletu, to apaudzēja ar ādu - staipīgu un grubuļainu audumu -, muskuļus veidoja no polistirēna. Kad dinozaurs staigā, muskuļi ticami ietrīsas un āda savelkas pirmā vītuma krunciņās, perlamutrīgi iemirdzoties kā iguānai. Arī gaismu un skaņu efekti iespaidīgi: dinozauri te bauro, te ierēcas kā lauva. Dažas dekorācijas paceļas un noplok ar gaisa palīdzību.
Bērni izrādes laikā aiz sajūsmas un bailēm iekrampēsies krēslos, savukārt pieaugušos varētu nepamest leļļu teātra sajūta: dažiem dinozauriem starp kājām ir T veida platformas, kas līdzinās saspiestām F-1 automašīnām. Gevins Seinsberijs, kurš vada dinozaurus, parādīja, kā uz šīs platformas dinozaurs ar radiosignālu saņem kustību komandu. Vadības pultī ir robota rokai līdzīgas ierīces. Vienā tādā Gevins ielika roku līdz elkonim. Kustinot metāla roku un spaidot tajā esošos slēdžus un džoistikus, kustējās arī dinozaurs. Vienu lelli iedzīvina trīs cilvēki: viens sēž platformā zem dinozaura vēdera un gluži kā automašīnu vada dinozauru pa arēnu, divi cilvēki atbildīgi par astes, galvas, mutes un acu kustībām - šīs komandas dinozaurs saņem no vadības pults ar radiosignālu. Dinozauriem zem pēdām piemontēti mazi ritentiņi kā skrituļslidām.
Izrādēs Rīgā stāstnieku lomās darbosies Lauris Dzelzītis un Gundars Silakaktiņš, jo šovs nav nekāda smieklīga multene. Tā veidota, pamatojoties uz vēsturisku BBC dokumentālo seriālu Walking with Dinosaurs: 96 minūšu (ar pauzi) šovs ir gan izklaidējošs, gan izglītojošs. Šova režisors ir Brodvejas veterāns Skots Feriss, kurš savulaik bijis mūzikla Čikāga producents, savukārt gaismu mākslinieki darbojušies olimpisko spēļu atklāšanas ceremoniju izveidē.
Kopš turnejas sākuma 2007.gadā līdz šā gada oktobrim Pastaigu ar dinozauriem noskatījušies vairāk nekā 4,4 miljoni cilvēku, no tiem Eiropā - gandrīz miljons (biļešu pārdošanas topos dinozauri ir līdzās grupām U2 un Coldplay). Latvijā gan būs tikai četras izrādes - vismazākais cipars Eiropā.
Kā tā, ja pirmās reklāmas parādījās jau februārī? Kompānijas Baltic Music Group vadītājs un dinozauru šova rīkotājs Baltijā Lauri Laubre to skaidro ar Latvijas iedzīvotāju ieradumu biļetes pirkt pēdējā brīdī - atšķirībā no Igaunijas, kur notikušas deviņas izrādes un iestājies vispārējs dinokaifs. Igaunijā mobilo sakaru operators EMT sadarbībā ar Sony Ericcson pat izveidojis mobilā telefona dizainu dinozauru krāsās. Un pērkot labi!