«Katamarāns bija ceļā no Keiptaunas uz Jaunzēlandi, ko tam vajadzēja sasniegt decembra sākumā. Sazinājāmies ar Austrālijas krasta apsardzi, viņiem nekādu ziņu nebija. Teica mums, ja katamarāns būtu grimis, būtu nostrādājis SOS signāls, taču tāds neesot saņemts,» Dienai stāstīja Kaupo bocmaņa Aigara Grenenberga māsa Īge Grenenberga-Grīnberga. A.Gre-nenberga ģimenes locekļi mēģinājuši sazināties ar Keiptaunas (Dienvidāfrikas Republika) krasta apsardzi, taču neveiksmīgi. «Mēs nezinām, ko domāt. Var jau būt, ka viņi novirzījušies no maršruta, taču arī citās, vismaz lielākajās salās ir internets, kas ir mūsu vienīgais saziņas līdzeklis ar Kaupo,» - tā Ī.Grenenberga- Grīnberga. Pēc ieilgušā klusuma starptautiskajās meklēšanas instancēs esot vērsušies katamarāna kapteiņa Aleksandra Popova radinieki. A.Popovs tāpat kā Svetlana Timofejeva ar Kaupo veic jau otro ceļojumu apkārt pasaulei. No pirmā brauciena Kaupo sava būvētāja Valda Grenenberga-Grīnberga vadībā atgriezās 2003.gada martā. Pašreizējam braucienam, kas sākās 2008.gada 1.novembrī bija arī simboliska nozīme - pie Horna raga izkaisīt V.Grenenberga-Grīnberga pelnus. Braucienam būtu jānoslēdzas šāgada nogalē. Kaupo maršruts šoreiz tika izvēlēts sarežģītāks - katamarāns kuģoja nevis no austrumiem uz rietumiem, bet pretējā virzienā.4
Vairākus mēnešus nav ziņu no katamarāna Kaupo, tuvinieki uztraucas
Pieļaujot, ka notikusi kāda neparedzēta novirzīšanās no maršruta, katamarāna Kaupo komandas radinieki pēc tam, kad piecus mēnešus nav saņēmuši nekādas ziņas no kuģotājiem, izsludinājuši starptautisko meklēšanu. To apstiprināja Kaupo preses sekretāre Kristina Timofejeva.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.