Augusi arī interese par mājas komplektu. L.Romanovska vērtē, ka pretstatā Dienas biznesa pozitīvi stabiliem abonēšanas rezultātiem _Dienas_ juridisko abonentu skaits sarūk. «Visticamāk, tā ir ekonomiskā situācija, kura liek izvēlēties vienu no laikrakstiem. Tādā veidā samazinās arī lasītāju pārklāšanās starp abiem laikrakstiem, no kā iegūst reklāmdevēji - iespēju precīzāk sasniegt savu mērķa auditoriju,» viņa lēš.
Laikraksts Diena joprojām ir visvairāk lasītā dienas avīze, sasniedzot vislielāko vidējo auditoriju - to lasa 140 000, liecina jaunākie TNS Latvia Nacionālā mediju pētījuma Ziema 2010 dati. Turklāt nākamā lielākā vidējā auditorija dienas laikrakstu kategorijā pēc neilga pārtraukuma atkal ir SIA Dienas mediji izdotajam bezmaksas laikrakstam latviešu un krievu valodā rīdziniekiem - 5min, kuru lasījuši 137 000. Par 2000 ir pieaugusi auditorija arī laikrakstam Dienas bizness, sasniedzot 37 000 ekonomiski aktīvu cilvēku.
39% no visiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem jeb 696 000 lasītāju - tāda ir kopējā auditorija (cover max) Dienas Mediju izdotajiem laikrakstiem (t.sk. 5 min un reģionālā prese, bet bez Dienas biznesa).