60. gadu sākumā Latvijas TV ienāca jauna paaudze, kas nomainīja vecos frontes režisorus Kārli Piesi un Mildu Puķi. Aivars Līcis iestājās Maskavas Kino institūtā un to beidza 1964. gadā. Atceros, ka Maskavas kopmītnē redzēju Aivaru gultā, kad viņš divas dienas gatavojās eksāmenam, apkrāvies ar grāmatām. Aivars ir pirmais profesionālais kinooperators Latvijas TV, kas beidzis Kino institūtu. Viņš ir reportāžas meistars, mīl filmēt ar garfokusa objektīvu, lai uzņemtu cilvēkus pēc iespējas dabīgāk un neuzkrītošāk. Konsekvents melnbaltā attēla piekritējs, vēlākajos gados grūti aprod ar krāsu.
Tā ar Aivaru Freimani, scenāristu un režisoru, top filmas Pilsēta ceļas spārnos (1963) par Jelgavu un Strauts (1964) par Kurzemes mazpilsētām. Tai pašā gadā uzņemta filma Testaments (scenārija autors H.Franks). Filma - reportāža par Salaspils nometnes bijušo ieslodzīto tikšanos. Par šo filmu Kijevā 1966. gadā A. Līcis saņēma Pirmā Vissavienības TV filmu festivāla diplomu par labāko operatora darbu.
Ja man jānosauc Aivara labākā filma, tad tā ir Iedēstiet rozes zemē nolādētā par dzejnieku Eiženu Vēveri (scenārija autore Silvija Līce). Žēl, ka Latvijas TV šo filmu nerāda, tāpat demonstrēt varētu arī filmas Skatieties jauni ļaudis par Madonas veco ļaužu deju kolektīvu, Melnbaltā intervija (1970) - par mākslinieku Gunāru Krolli, Pilsētas portrets (1970) - par tā laika Rīgu salīdzinājumā ar Viļa Rīdzenieka fotogrāfijām.
Aivars bija kluss vienpatnis, kompānijās nepiedalījās, alkoholu nelietoja, nesmēķēja, kas bohēmiskajā vidē bija izņēmums, bet no visiem visrūpīgāk kopa kinokameru.
Vēl jāpiemin tūkstošiem uzņemto reportāžu Panorāmai un citām TV redakcijām.
Latvijas Kinematogrāfistu savienības vārdā - režisors, operators Rodrigo Rikards
Atvadīšanās ceturtdien, 19. aprīlī, plkst. 15 no II Meža kapu kapličas