Tāpēc vērienīgā projekta īstenošanai A.Sīlis ierosina piesaistīt potenciālos investorus - Latvijas dzelzceļu, Rīgas Starptautisko autoostu, Centrāltirgu, spīķerus un uzņēmumu _Linstow_, kurš arī izteicis gatavību sadarboties.
Kompleksais stacijas attīstības piedāvājums, kas pagaidām ir tikai idejas stadijā, aptver teritoriju no Dzirnavu ielas līdz Daugavai un no Vecrīgas līdz Centrāltirgum. Viens no priekšlikumiem ir norakt dzelzceļa uzbērumu, tādējādi savienojot Vecrīgu ar Centrāltirgu un Maskavas forštati, skaidro arhitekts A.Sīlis, kurš stacijas areāla attīstības koncepciju izstrādājis kopā ar arhitektu biroju Treimanis un sabiedrotie. Rīgas pilsētas galvenais arhitekts Jānis Dripe uz šādu ieceri raugās optimistiski. Atsaucoties uz Tūrisma attīstības valsts aģentūras datiem, viņš norāda, ka Centrāltirgus ir otrā tūristu apmeklētā vieta pēc Doma laukuma, tāpēc mākslīgās barjeras jeb dzelzceļa uzbēruma nojaukšana veicinātu gan tūristu, gan vietējo iedzīvotāju apmaiņu starp šīm zonām.
Otrs A.Sīļa priekšlikums ir apvienot dzelzceļa staciju, Stockmann centru un autoostu vienotā transporta un tirdzniecības kompleksā. Aptuveni sešu metru augstumā - «virs dzelzceļam nepieciešamajiem vadiem» - divos stāvos varētu izveidot gājēju pasāžas ar tirdzniecības funkcijām un birojus, ieceri raksturo A.Sīlis un piebilst, ka ideja nosaukta par Sky Walk (tulkojumā no angļu valodas - debesu vai gaisa pastaiga). Pasāžas pa gaisu savienotu staciju ar blakus esošo Stockmann un autoostu, tādējādi iegūstot komerciālās telpas vairāk nekā 13 hektāru platībā. Turklāt, kā uzskata arhitekts, «drūzma varētu būt interesanta no komerciālā viedokļa».
Par vērienīgo projektu ieinteresējies arī Linstow. «Pašlaik šķiet, ka šī vieta ir perspektīva turpmākai pilsētas attīstībai,» Dienai saka Frode Gronvolds, Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs.