M. Siņicins smej, ka honorārs priecē, bet gandarījuma gan nekāda - pazūdot monopols uz paša mācīšanas knifiem, jo tos grāmatā uzzina arī kolēģi. Savās grāmatās viņš cenšas turēties pie pieciem principiem: lai skolēnam nav garlaicīgi, lai grāmatas saturs atbilst izglītības standartam, lai skolēnam būtu jādomā, lai grāmatā ir teorijas saikne ar realitāti, un lai ir kāds uzdevums galvas palauzīšanai. M. Siņicins uzskata, ka nevienā priekšmetā nedrīkst būt tikai viena «labākā» grāmata, jo skolēni un skolas ļoti atšķiras. Izdevniecību konkurence un tas, ko prasa skola un dzīve, arī nemitīgi mudina autorus savas grāmatas uzlabot.
Atklāj knifus citiem
«Nav bērnu pēc vienas šnites. Pieļauju, ka pat vienā klasē būtu
jāmācās pēc dažādām mācību grāmatām,» saka Mihails Siņicins, kurš
apgādā RaKa rakstījis mācību grāmatas ekonomikā, arī
vēsturē un sociālajās zinībās. 90. gadu vidū viņš paralēli darbam
skolā pievērsies mācību grāmatu veidošanai galvenokārt tāpēc, ka
izglītības saturs tolaik mainījās, bet atbilstošu grāmatu, pēc
kurām mācīt skolēnus, nebija.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.