Pirms Anda Neikšāna un Dzirkala uz pasaules čempionāta pjedestāla bija stāvējis Anda brālis Māris Neikšāns ar Māri Jēkabsonu, kuri bija trešie 2007. gadā arī PČ Somijas posmā N 4 PWRC klasē. Prestižākā ir WRC klase, kurā startē visi autorallija dūži (Sebastjēns Lēbs, Sebastjēns Ožērs, Miko Hirvonens...), tad seko Super WRC klase, un trešā ātrākā ir Production WRC. Absolūtajā vērtējumā Somijas rallijā A. Neikšānam/P. Dzirkalam 18. vieta 66 ekipāžu konkurencē. Pēc atgriešanās mājās Andis Neikšāns atzina, ka autosportā esot grūti noskaņoties uz konkrētu vietu. «Klusībā, protams, cerēju uz vislabāko rezultātu, taču skaļi par to negribēju runāt. Mans pirmais mērķis bija braukt, cik ātri vien iespējams.»
Panākumu ir iespējams atkārtot arī pasaules čempionāta citā trasē?
Ļoti sarežģīti. Tikai viens piemērs. Igaunis Pērns parasti ir aiz manis Latvijas čempionātā, bet es viņu savukārt nevaru pārspēt Igaunijas ceļos. Somijas posmā, ja nemaldos, Pērns no manis atpalika piecas minūtes (patiesībā nedaudz vairāk par sešām minūtēm - aut.). Tas tikai tāpēc, ka Somijā man ir iekrāta pietiekami liela pieredze.
Esi iepazinis trasi, vai konkrētais segums ir parocīgs?
Manuprāt, jāskatās plašāk. Man ir zināms šis reģions, kas sevī ietver daudzas nianses līdz pat tam, kādi akmeņi ir trasē. Pasaules rallija čempionāta posmos ceļi ļoti būtiski atšķiras.
Cik saprotu, šosezon vēl startēsiet tikai PČ posmā Velsā. Vai tur ir reāli būt pirmajiem?
Maz ticams. Velsas ceļos ir jāiekrāj pieredze, un tikai tad var mērķēt uz augstām vietām.
Ierobežotās budžeta iespējas ir galvenais iemesls, kāpēc nestartējat pilnu pasaules čempionāta sezonu?
Kas tad cits mūsdienās vēl var būt šķērslis? Lai startētu pasaules čempionāta kopvērtējumā ieskaitē, jābrauc vismaz sešos posmos. Ja atsakās no dalības pēc diviem vai trijiem posmiem, jāmaksā bargas soda naudas.
Nākamsezon ir reāli, ka braucat PČ kopvērtējuma ieskaitē?
Tad jau redzēs. Šādu ieceri neesam atmetuši.