Kultūras Dienas interneta versijai ir divdabīgs mērķis - laikus un kvalitatīvi atspoguļot aktuālas kultūrnorises Latvijā un pasaulē, kā arī arhivēt un padarīt pieejamus tos tekstus, ko kultūras laukā šobrīd veido Diena - ikdienas laikrakstā kultūras lappusēs, pielikumos Kultūras Diena un Izklaide. Pirmkārt, tie ir mūsu autoru veidotie kultūras cilvēku portreti - intervijas, kuras aktualitāti nezaudē, jo apskata krietni vairāk par šodienas sociālpolitiskajiem procesiem. Otrkārt, recenzijas, kas palīdz mūsu lasītājiem orientēties teātra, literatūras, mūzikas, mākslas un citās kultūrnorišu pasaulēs. Treškārt, tie ir plašāki pētījumi par īpaši nozīmīgām, dziļām norisēm Latvijas kultūras dzīvē.
Kultūras Diena šodien ir izteikts kvalitatīva un dziļa satura medijs, kas paliek un paliks pretstraumē tam procesam, ko pazīstam kā formas uzvaras gājienu itin visā. Būt šādam satura medijam nozīmē vienlaikus redzēt pāri ikdienas notikumu gūzmai, saskatot tajā būtisko un arī nepārejošu interesi par to, ko rakstām. Satura medijs ir arī tāds, kas piedāvā tekstu ar augstu detalizāciju, atstājot malā izplatītās bažas par šodienas lasītāja uztveres grūtībām. Ir skaidrs, ka tas nebūtu iespējams bez mūsu lieliskajiem autoriem - Undīnes Adamaites, Ditas Rietumas, Ineses Lūsiņas, Normunda Naumaņa, Jegora Jerohomoviča, Lanas Kazlauskienes un citiem.
Literatūrfilosofe un tulkotāja Ieva Kolmane intervijā Kultūras Dienā (pagājušās nedēļas numurs, no šodienas intervija pieejama Kulturasdiena.lv) saka, ka bez mārketinga labam tekstam šodien neiztikt. Jo teksta autors riskē palikt gluži vientuļš, riskē tapt aizmirsts, kas gandrīz vienmēr nozīmē radošas izpausmes nosalšanu vēl agrā pavasarī. Kulturasdiena.lv ir sava veida mārketinga platforma - pagarinājums Dienas veidotajai kultūrtelpai, kur autors var sastapt savu auditoriju, bet kultūrnorišu interesents var atrast savu autoru.
Tiekamies!