Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +1 °C
Apmācies
Pirmdiena, 18. novembris
Doloresa, Aleksandrs, Brīve

Auto ar «štepseli». Mums tuvojas elektromobiļi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Tyanne
T
Superbly illuimntaing data here, thanks!
trusis nejaukais
t
pareizāk būtu rakstīt - mums tuvojas cirks. nu nebūs elektromobiļi uz lādējamiem akumulātoriem kā alternatīva iekšdedzes dzinējam svara un lietošanas neērtuma dēļ, pat ja tiks ražota absolūti zaļa elektroenerģija lai tos lādētu, aizmirstiet. hibrīdi vispār ir mutācijas kļūda. nākotne ir tikai fuel cell tehnoloģijām. uz pārējo pat nav vērts vairs koncentrēties.
Vic
V
kad strauji izsīkst fosilie enerģiju avoti --------------------------- Mums ko, dikti lieli fosilie enerģijas krājumi, ka tā cepamies? Bet mums jau tādu nav vispār. Toties mums ir iespēja degvielu audzēt uz lauka! Un tie ir neizsīkstošie enerģijas krājumi.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Elektromobiļu vēsture

1916. gads. Žurnālā Popular Science tiek publicēts raksts par pirmā hibrīdauto izgudrošanu: mašīna var strādāt gan benzīna, gan elektriskā motora režīmā. Jau tolaik tiek uzsvērts, ka šāds auto ir ļoti ekonomisks.

1920. gada janvāris. ASV, Ņūdžersijā, uzkonstruēta mašīna, kuru darbina benzīns, bet bateriju uzlāde notiek braukšanas laikā.

1920. gada septembris. Anglijā klajā tiek laists pirmais «īstais» elektromobilis. Pirmā pasaules kara izraisītais straujais naftas cenu kāpums rada patiesu interesi par šo alternatīvu.

1957. gads. Pirmais «pilsētas elektromobilis». Šī auto raksturlielumi tolaik liekas pārsteidzoši: bez apstāšanās tas var nobraukt 30 kilometru. Pilna uzlāde bija iespējama tikai septiņu stundu laikā.

1968. gads. General Motors hibrīdauto. Revolucionārs pagrieziens - Stirling firmas motors spēj ģenerēt tik daudz elektroenerģijas, ka, mašīnai pārsniedzot 50 km stundā, tā pēkšņi neizlādējas, kā varēja notikt ar tās priekšgājējām.

1973. gads. Pirmais elektriskais autobuss.

1974. gads. Fiat X1/23 bez uzlādes ar ātrumu 60 km stundā spēj nobraukt 100 kilometru. Savu elektromobili rada arī Flindersa Universitātes zinātnieki Austrālijā, fokusēdamies nevis uz dizainu, bet tehniskajiem parametriem. Rezultāts - tas ar vienu uzlādi var nobraukt jau 140 kilometru.

1975. gads. Pirmais luksusa elektromobilis, kas spēj mērot garus attālumus, - Transformer 1. Tiesa gan, sasniegt rekordu - 1700 kilometru - palīdz benzīna motors, kas darbina mazu ģeneratoru. Tas tiek vilkts līdzi atsevišķā piekabē.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?