Pirms projekta sākšanas Latvijas dzelzceļa infrastruktūra, salīdzinot ar Igauniju un Lietuvu, bija labākā tehniskā stāvokli. Latvija 2011. gadā rada iespēju piešķirt līdzfinansējumu, un darbi Rail Baltica maršrutā Tallina-Tartu-Valka-Rīga-Jelgava-Šauļi-Kauņa Latvijas teritorijā ir atsākti. Tos plānots pabeigt līdz 2015. gadam. Jāuzsver, ka starp projekta īstenotāju Latvijas dzelzceļš un Eiropas Komisiju ir panākta vienošanās, ka projekts tiks īstenots samazinātā apjomā. Sākotnēji plānotās 96 miljoni eiro izmaksas ir samazinātas līdz 43,48 miljoniem eiro, arī TEN-T finansējuma likme saglabājas nemainīga - 23,15%, kas tādējādi veido 10,07 miljonus eiro, bet Latvijas valsts finansējums 33,41 miljona eiro apmērā tiks nodrošināts no valsts budžeta līdzekļiem no 2011. līdz 2015. gadam, kas tika atbalstīts valdības sēdē šā gada 26. aprīlī. Pašlaik Latvijas dzelzceļš jau organizē nepieciešamos iepirkumus. Tajā pašā laikā jāpiebilst, ka kaut arī Igaunijā līnija faktiski ir sakārtota, pašreiz vilciena brauciena laiks tikai Igaunijas teritorijā pārsniedz četras stundas, t. i., laiku, kas autobusam vajadzīgs, lai no Rīgas nonāktu Tallinā
Bez nosaukuma
Jānis Eiduks, SM Sauszemes transporta departamenta direktora
vietnieks, Dzelzceļa nodaļas vadītājs
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.