Novērotājs. Problēma ir dotācijas kroplīgumā, jo dotāciju zaļajai enerģijai vispirms iekasē nedraudzīgās enerģijas ražotājs Latvenergo ar necaurspīdīgu tarifu palīdzību. Sanāk, ka Latvenergo ir izdevīgi, lai zaļā enerģija tiktu saražota iespējami mazāk, tad peļņa lielāka.
Vilis. Prieks par ministru. Baška strādā, valstiski domājošs. Ilgi jau vēroju, kad ienāca politikā. Pārsteidza ar loģiku un spēju saprotami izteikties. Dombrovskim liels ieguvums, vieglāk strādāt ar talantīgiem, darboties gribošiem un spējīgiem kolēģiem.
Mikroautobusu reforma Rīgā pagaidām iestrēgusi peļķē, Diena, 31.07.2012.
Jūlijs. Kājās stāvēšana un biļešu neizsniegšana ir nieks, salīdzinot ar smēķēšanu un krievu lamuvārdu pilnu komplektu, piemēram, 216. un 263. mikroautobusu reisos. Un, kā parasti, mūsu valstī neviens neko nevar izdarīt, jo kontrolei tiek samaksāts un dienestiem, kā arī firmu vadībām ir, atvainojos par izteicienu, pie pakaļas!
pirmā dzirdēšana. Laikam kārtējo reizi uz papīra tā reforma!? Braucu reti (200.), jo nepatīk tā kultūra, kas valda mikriņā! Nekas nav mainījies! Sešos no rīta pilnīgi neuzkopts, smirdīgs izbrauc uz darbu! Biļetes neceri pat ieraudzīt!
Vārds. Ļoti labi, ka tiem, kam tā cūcība patīk, ir pašiem sava satiksme. Baigi man vajag, lai šamie ar savu kultūru pārceļas uz tramvajiem un trolejbusiem!
Teresa. Nu, nu, nu, paļātāji, rimstieties! Kas negrib, lai nebrauc ar mikriņu. Man tas ir gluži kā taksometrs. Pieciešu visu, jo ātri. Šoferi visur gadās visādi. Gribu redzēt to saskābušo cilvēku, kuram no rīta gar degunu aizbrauks mikriņš, jo stāvēt tak tajā nedrīkst. Ai, letiņi, viss slikts - Gaismaspils slikta, mikriņi slikti, tikai paši baigi labie...