Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +10 °C
Daļēji apmācies
Trešdiena, 23. oktobris
Daina, Dainida, Dainis

Bez nosaukuma

Kilbloka rīkojas ātrāk par IZM, Diena, 22.08.2012

Nē. Ko ārdāties, ministrs lūdzis Konkurences padomi izvērtēt situāciju! Bet ja mācību grāmata maksā Ls 7 - 8, tas nav normāli!

Pātaga. Zvaigzne ABC vai citas izdevniecības - mācību līdzekļi ir vajadzīgi un ir jāatjauno, ejot līdzi laikam.

Vārds. IZM ir ne tikai jāveic pētījums par iepirkumu īpatsvaru, bet arī jāveicina jaunu izdevēju iesaistīšanās.

Un Zvaigznei var patikt vai nepatikt, bet viena izdevēja uzturēšana NAV valsts pienākums.

G. Pētījumi par mācību literatūras lietojumu ir jāveic rūpīgāk, jo skolas lieto dažādu izdevēju mācību līdzekļus, un ar augstajām cenām grēko pilnīgi visi izdevēji. Te ir jāsaskata kopsakarības, nevis jāuzbrūk atsevišķiem izdevējiem.

Zvaigznes autore. Manis sarakstītā grāmata jau septiņus gadus ir vienīgā attiecīgās klases attiecīgajā mācību priekšmetā. Es pat ilgāku laiku brīnījos, kāpēc neviens cits - Raka, Pētergailis, Lielvārds - netaisa kādu alternatīvu. Taču tagad vairs nebrīnos - potenciālie autori, skolotāji valsts ilgtermiņa politikas dēļ ir iedzīti nepilnvērtības kompleksos, nabadzības dēļ viņi burtiski «sitas» pa dzīvi - ar šādu mentālo stāvokli neko uzradīt nav iespējams.

Tādējādi IZM vēršanos pret Zvaigzni (tātad arī pret mani kā tās autori) uzskatu par vislielāko muļķību un nejēdzību. Vai tiešām Ķīlis (kā sociālantropologs) pats netiek galā ar savu ego?!

Zatlera rīkojums transformējies reklāmā, Diena, 22.08.2012

AnnaP. Ja iepriekš likās, ka Tele2 izceļas ar labām, interesantām reklāmām, tad tagad ar šo pēdējo - rīkojums Nr.5 - ir panācis, ka šīs vienas reklāmas dēļ mani jums savu klientu rindās neredzēt. [..] Pēdējos dažos gados vispār jāsāk šaubīties par LV reklāmistu spējām, neko oriģinālu vairs nespēj izdomāt. Kā izpārdošana, tā visur tagad ir Stockman iedibinātās «trakās» vai, maskējoties ar «oriģinalitāti», «ķertās» dienas. Reklāmās dominē tikai divas krāsas - dzeltena un melna. Reklāmas jau tā ir kaitinošas, bet šī copy/paste kārtība tās padara vispār neciešamas.

mja. Manā skatījumā Tele2 pati ir nošpikojusi reklāmas ideju no vēstures materiāliem. Bet man nav pieņemami, ka privāta kompānija savā reklāmā izmanto valsts simboliku, - ir jābūt robežām. Vēl tikai atliek himnu sākt izmantot. Neuzskatu, ka privātas kompānijas reklāmā būtu vieta valsts simbolikai un citātiem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?