Tam gan nav lielas nozīmes, jo vācieša pārsvars kopvērtējumā pieaudzis tiktāl, ka jau nākamajā posmā Japānā viņš var priekšlaikus kļūt par četrkārtējo pasaules čempionu. Noliekot malā cīņu par titulu, nevar nepamanīt Niko Hilkenberga un Sauber iespaidīgo sniegumu Korejā. Abi Sauber piloti pirmo reizi sezonā iekļuva starp desmit ātrākajiem kvalifikācijā, bet startā Hilkenbergs spēja iekļauties līderu grupā, apdzenot Fernando Alonso. Arī sacīkstes turpinājumā Šveices komanda nepieļāva kļūdas, bet Hilkenberga sniegums, pēdējā sacīkstes daļā cīnoties par ceturto vietu ar Lūisu Hamiltonu un Fernando Alonso, bija izcils. «Mēs spējām uzlēkt augstāk par galvu,» pēc sacīkstes atzina vācietis, kurš Pirmajā formulā ir aizvadījis trīs sezonas trīs dažādās komandās - Williams, Force India un Sauber.
Paradokss ir tas, ka joprojām nav skaidrs, kur vācietis startēs nākamajā gadā, lai gan viņš jau vairākkārt ir pierādījis, ka ir vadošās komandas cienīgs pilots. Ferrari to novērtēja, tomēr deva priekšroku jau zināmai vērtībai - Kimi Reikenenam. Arī McLaren novērtēja Niko talantu, tomēr atklāti atzina, ka Hilkenbergs ir pārāk garš un smags. Nākamajā sezonā debitēs jaunie dzinēji un to pavadošās reģenerācijas sistēmas, kas minimālo mašīnu svaru ir palielinājušas par 50 kg (no 642 kg šogad līdz 690 kg nākamgad), tomēr komandas atzīst, ka pat ar to būs par maz, lai kompensētu svara pieaugumu, un meklē iespējas ietaupīt uz pilotiem.