Tatjana Meluškāne, 31
Kristīne Margeviča, 35
Kļuvusi par bankas Citadele Klientu apkalpošanas centra Maksima vadītāju. Iepriekš bijusi klientu apkalpošanas speciāliste un uzņēmumu klientu menedžere Swedbank, vēlāk uzņēmumu konsultante Nordea bankā un biznesa klientu darījumu vadītāja DNB bankā. Ieguvusi maģistra un bakalaura grādu Biznesa augstskolas Turība Uzņēmējdarbības un vadības fakultātē.
Ingus Ozoliņš, 29
Kļuvis par bankas Citadele Klientu apkalpošanas centra Mols vadītāju. Iepriekš bijis Klientu apkalpošanas daļas speciālists un Klientu noturēšanas grupas speciālists SIA Transcom WorldWide Latvia, ieņēmis DNB bankas Kontaktu centra konsultanta un vēlāk arī vadītāja amatu. Ieguvis 1. līmeņa profesionālo augstāko izglītību uzņēmējdarbībā un finansēs.
Informāciju par jaunajiem darbiniekiem sūtiet: [email protected]