Cenšos braukt ekonomiski, pārslēgties uz augstāko pārnesumu līdz 2000 apgriezieniem. Strauji nebremzēju un, redzot, ka luksoforā iedegas sarkanā gaisma, braucot klāt krustojumam, ielieku neitrālajā, lai mašīna ripinās, kaut gan citreiz gribas braukt ātrāk. Tādējādi noteikti var ieekonomēt degvielu! Man ir jaunas markas auto - 2008. gada izlaidums, lietoju tikai 98. benzīnu. No kaut kādām kannām nekad degvielu mašīnā nelietu, jo kā var zināt, kādas kvalitātes tā ir.
Ja auto «ēd» daudz degvielas, cilvēks, kurš šādu braucamo ir iegādājies, acīmredzot var atļauties ar to braukt. Vēl ir varianti ielikt labu gāzes iekārtu. Par kādiem 1000-1700 latiem, bet atmaksāsies tikai tad, ja brauksiet dienā kādus 400 kilometrus - ne mazāk! Turklāt tas attiecas tikai uz tiem auto, kam ir liels motors - 2,8-5 l motora tilpums. Maza motora īpašniekiem iesaku ekonomēt!
Runājot par elektromobiļiem, varu pateikt, ka citviet Eiropā tie ir populāri, elektrouzpildes stacijas ir daudzviet, un to skaits turpina palielināties. Atbilde tam ir iedzīvotāji, kas var atļauties pirkt elektromobili, un cilvēku mentalitāte. Runājot par Latviju, domāju, ka tas nebūs aktuāli kādus gadus 50 vai 100.
Jelgavnieks (29 gadi, divu bērnu tēvs)