Pirms sacensībām Latvijas izlases vadītāji prognozēs bija piesardzīgi. Sarežģītajā Leikplesidas trasē Oskars Melbārdis pavasarī pasaules čempionāta četrinieku sacensības beidza ar kritienu, tāpēc minimālais uzdevums bija sveikiem un veseliem tikt prom no vietas, kas pēc dabas skatiem izlases galvenajam trenerim Sandim Prūsim atgādina padomju laika trasi Meleuzu Baškīrijā.
Tomēr divnieku sacensībās pirmajā braucienā Oskars Melbārdis/Daumants Dreiškens ar uzrādītu otru labāko rezultātu pieteicās cīņai par vietām uz goda pjedestāla. Otrais brauciens sākās ar trases rekordu starta posmā - 5,00 sekundes -, taču distancē, lai arī acīmredzamu rupju kļūdu nebija, ātrums pakāpeniska dzisa, un finišā tikai 15. rezultāts braucienā, kas summā deva 8. vietu. «Mani vairāk pārsteidza rezultāts pirmajā, nevis otrajā braucienā,» pēc sacensībām savās pārdomās padalījās Prūsis. «Otrajā braucienā tik tiešām rupjas kļūdas tajās trases vietās, kurās bija izvietotas kameras, nevarēja saskatīt un arī nebija. Sekundes simtdaļas dzisa pakāpeniski. Pašā augšā jau neprecīzi tika izbraukta pāreja no otrās uz trešo un no trešās uz ceturto virāžu. Oskars īsti neizturēja sacensību spriedzi, un tas ir tikai saprotami.»
Četrinieku sacensības latviešiem pagāja pēc līdzīga scenārija. Melbārdis ar stūmējiem Dreiškenu, Arvi Vilkasti un Intaru Dambi pirmajā braucienā ar uzrādītu sesto rezultātu raisīja cerības cīņai par medaļām, taču turpinājumā atkārtojās iepriekšējās dienas notikumi. Starta posmā atkal nepārspējami ar 5,01 sekundi, bet finišā tikai 17. rezultāts un otro dienu pēc kārtas 8. vieta. «Tikai 17. rezultāts otrajā braucienā bija pārāk nežēlīgs iznākums, jo tik slikts šis brauciens nebija. Šoreiz jau mani pārsteidza rezultātu blīvums. Vieglākajās trasēs būs jārēķinās ar to, ka no otrās līdz 12. vietai ekipāžas satilps divās sekundes desmitdaļās.» Pēc Prūša teiktā, gaidāma interesanta sezona.