Sen šī te absolūti liekā iestāde jālikvidē, un visas problēmas būs atrisinātas. Lai iet tīrīt ielas. Dzeris
Latvijas birokrātija darbībā. Tas ir tas, ar ko uzņēmējam jāsakaras ikdienā ar valsts pārvaldi. «Mēs neatteicāmies sniegt informāciju. Mēs vienkārši nesniedzām informāciju.» Saproti kā gribi. Tikai rezultāts - lūk, šāds. Kabans
Nudien. Dīvaina valsts! Nodokļu maksātāju deleģētie pārstāvji nedrīkst iepazīties ar šo nodokļu uzturēto institūciju tēriņu pamatotību. Cik saprotu, ES fondu nauda arī nerodas no «gaisa», bet no kādiem nebūt nodokļiem... Vai Saeima neuzskata par vajadzīgu mainīt šo likumu? Manuprāt, nav pareizi uzturētājam nezināt, ko dara uzturamais. Pičuks
Kas tie tādi par likumiem un kas par «ierobežotas pieejamības informāciju» attiecībās starp diviem valsts kantoriem? Ko var liet? Who cares
Dombrovska kungs, strukturālās reformas jāsāk ar Jūsu kanceleju, kas ir nepamatoti uzpūties veidojums: faktiski ministrija virs ministrijām. Kancelejai nav jādublē Tieslietu, Ārlietu vai citas ministrijas, bet jākopē dokumenti, apkalpojot Jūs. Tur pietiktu ar pāris ne sevišķi augsti kvalificētiem, pieticīgi atalgotiem darbiniekiem. DD1
Ja informācija par izmaksām pie mums parādās atklātībā, parasti cenas krīt, jo var parādīties jauni piedāvājumi. Un ļoti bieži pēc parādīšanās atklātībā šādi «prodžekti» vienkārši tiek noskaloti renstelē, ja Dombrovskis to neizdarīs, tad tā būs viņa kārtējā kļūda. Andreiko
Kas gan varētu būt slepens un sīkāk nepaskaidrojams par «intelektuālās kapacitātes celšanu», kā tas var veicināt izmaksu sadārdzināšanu no pretendentu puses - pretendenti acīmredzot ir tie ierēdņi, kas saņems papildu piemaksas, un viņi par to nedrīkst neko zināt. Resnis
Arī parlamentārā kontrole ir jāveic saskaņā ar tiesību normām. Ja bez rakstiska pieprasījuma informāciju, kurai noteikts ierobežotas pieejamības statuss, nevar sniegt, tad vienkārši ir jānosūta attiecīgs pieprasījums un jāuzņemas atbildība par tālāko rīcību ar šo informāciju. Dokumentu aprite