Četrarpus metru garās superkupejas prototips Evos, kura detaļas Ford negaidot nodevis atklātībai divas nedēļas pirms tā oficiālās pirmizrādes Frankfurtes motoršovā, liecina, ka ne pārāk attālā nākotnē tādi modeļi kā Ford Mondeo varēs piedalīties automobiļu skaistuma konkursos. Evos, kas formāli ir Gran Turismo tipa coupe ar 2+2 sēdekļu formulu, aizsāk Ford kinētiskā dizaina otro kārtu jeb Kinetic 2.0, jo pirmā kārta jau izpildīta - lidojoša lādiņa aprises tagad saskatāmas pilnīgi visos aktuālajos pasažieru auto modeļos, ieskaitot minivenus. Protams, Aston Martin līdzīgais Evos siluets, realizēts Focus garuma un Mondeo platuma automašīnā, nekavējoties izraisīja spekulācijas par XXI gadsimta Ford Capri modeli. Tomēr ražotājs šos minējumus noliedz. Jautāts, kāpēc konceptauto izvēlēts tik sarežģīts objekts kā coupe, Ford of Europe dizaina šefs Mārtins Smits atbildējis, ka tas ir visambiciozākais veids, kā parādīt jaunu dizainu.
Tad kas no graciozā Evos patiesi nonāks nākamajos Fiesta, Focus un Mondeo? Pilnīgi noteikti tā būs trapecveida radiatora reste, kuras izmēri mainīsies atkarībā no modeļa, taču proporcijas noteikti saglabāsies. Budžeta klases modeļi, kā Ka vai Fiesta, var necerēt uz ultrašaurajiem LED lukturiem izmaksu dēļ, taču Ford neizslēdz, ka šāda veida optika varētu ieviesties sērijveida automašīnas, sākot ar kompaktklasi un uz augšu. Aizmugurējās optikas forma atradīs lietojumu nākamā Mondeo. Par spīti atrunām, Ford tomēr nav liedzis sev prieku izvingrināt roku jaunos risinājumos. Lai gan Evos izskatās pēc parastās coupe ar divām sāndurvīm un bagāžnieku, patiesībā tas ir četrdurvju auto, kuram visas durvis veras uz augšu, līdzīgi kā Mercedes-Benz SLS. Vienīgais, kas nepārsteidz, ir interjers, kur dominē funkcionālais minimālisms, proti, funkciju pogu pārnešana, aizstāšana ar kompleksu skārienjutīgu displeju vai vairākiem, kā arī piedziņa, divu litru benzīna motora kombinācija ar elektromotoru, kas kopsummā dod 300 ZS jaudu, vairs nav nekas oriģināls. 5