Grindeka mārketinga struktūras vadītāja Linda Litiņa stāsta - pēc pārstāvniecības nodibināšanas uzņēmums paplašināja produktu klāstu, un šajā laikā pieaugusi preču pārdošana par 54%.
Azerbaidžānā farmaceitiskā ražošana nav attīstīta vai ir ļoti niecīga, bet būtisks īpatsvars šajā tirgū ir Turcijas uzņēmumiem, kas arī sponsorē mārketinga kompāniju aktivitātes.
Grindeka darbošanās laikā Azerbaidžānā notikušas vairākas pārmaiņas farmācijas nozarē. Tā gadu netika reģistrētas jaunas zāles.
No vienas puses, tas atviegloja konkurenci, bet, no otras, - ierobežoja zāļu ražotāju attīstību.
Tāpat bijis aizliegums reklamēt visa veida medikamentus, tai skaitā bezrecepšu.
Lai gan vēlāk liegumu atcēla, tas jau bija būtiski ietekmējis pierasījumu - pašlaik tirgū dominē recepšu medikamenti, jo cilvēki nav iepazīstināti ar bezrecepšu zāļu segmentu.