Ivo Šteinbergs
Mājas trasē cīnīsies par punktiem?
Es tā ceru. Latvijā braukt gan nav viegli - lielāks atbildības slogs traucē. Pagājušajā gadā Ķegumā startēju nesekmīgi, bet toreiz biju tikko atguvies no savainojuma. Šogad jūtos labi, pa gadu esmu kļuvis fiziski spēcīgāks, kas ļauj braukt stabilāk.
Kādi ir galvenie priekšnoteikumi, lai sasniegtu mērķi?
Vajag labu startu. Pēdējā posmā Vācijā tieši slikta starta dēļ neizdevās izcīnīt punktus. Daudz kas būs atkarīgs no kvalifikācijas brauciena. Jātiek vismaz divdesmitniekā. Ja būšu zemāk, tad no ārmalas iespraukties burzmā ir gandrīz neiespējami - tam vajadzīga liela veiksme. Ja izdosies izcīnīt labu vietu kvalifikācijas braucienā un padosies labs starts, tad ar labu koncentrēšanos mērķis ir sasniedzams. Jādomā tikai par braucienu.
Šī sezona tev pagaidām ir veiksmīgāka nekā pērn. Uz kā rēķina?
Pērn trūka pieredzes, nebiju tik gatavs psiholoģiski. Nav viegli braukt visu sezonu bez punktiem. Kļuvu arī spēcīgāks. Sacīkstes ilgst ap 40 minūtēm. Ja ir slikta fiziskā sagatavotība, tad var lieliski nobraukt desmit piecpadsmit minūšu un pat vairāk, bet pēdējos izšķirošajos apļos uz noguruma fona visus laist garām. Esmu spēris solīti uz priekšu. Protams, ne mazākā loma ir arī komandas nomaiņai. Tagad galvenais nostabilizēties šajā līmenī un nākamgad jau domāt par vēl vienu solīti uz priekšu.
Kāds tas būtu?
Regulāra iekļūšana labāko 15 vidū. Jau šobrīd tur laiku pa laikam «aizķeros», tas nozīmē, ka konkurenti ir pa zobam. Labāko desmitniekā gan iekļūt ir diezgan nereāli. Tad bija jāiegulda attīstībā pirms gadiem pieciem.