«Parasti sportisti pirms dalības pasaules čempionāta MX1 klasē tur ieiet pamazām, krājot pieredzi zemāka ranga starptautiskajās sacensībās. Es ar motokrosu nodarbojos gandrīz visu mūžu, un man jau ir starptautiska pieredze. Jūtos gatavs nākamajam pakāpienam,» lēmumu pieņemt izaicinājumu lauzt sev ceļu motokrosa elitē skaidro Līvs.
Līdz šim gan iekļūt labāko piecpadsmitniekā MX1 klasē nevienam no latviešu motokrosa braucējiem nav izdevies. Dāvis par savu priekšgājēju neizdošanos sevišķi nesatraucas. «Manuprāt, komanda tad vēl nebija gatava konkurētspējīgu rezultātu sasniegšanai pasaules čempionātā. Šogad esam labāk gatavojušies, tāpēc arī mērķi ir augstāki,» saka Dāvis.
Moduls Rīga valdes loceklis Māris Martinsons atzīst, ka ar pašreiz pieejamo tehniku būs grūti konkurēt ar rūpnīcas komandām. «Tādā līmenī un ar tādiem apstākļiem Latvijā ir tikai viens sportists - Matīss Karro [pārstāv Boost Energy KTM komandu]. Tomēr mēs vēl pacīnīsimies, jo vismaz fiziski varam sacensties ar jebkuru konkurentu. Veiksmīgi izkrītot kārtīm, varam pasaules čempionātā sasniegt labāko divdesmitnieku.»
Komandas plānus ietekmē arī 2014. gadā paredzētās Pasaules Nāciju motokrosa sacensības Ķeguma trasē. Lai Latvijas motokrosam nozīmīgajam notikumam pilnvērtīgi sagatavotos, ragavas jātaisa jau vasarā jeb vismaz divus gadus iepriekš. «Labs starts šajā un nākamajā sezonā būs priekšnoteikums, lai veiksmīgi sagatavotos 2014. gadam,» saka MX Moduls menedžeris Valdis Seratinskis.
Līgums ar Līvu komandai ir uz trim gadiem, taču Dāvis vēl nezina teikt, vai nākamgad viņš jau piedalīsies visos pasaules čempionāta posmos. Tas lielā mērā būs atkarīgs no šajā gadā sasniegtajiem rezultātiem un veselības.
Tāpat MX Moduls komandu šosezon pārstāvēs arī Gundars Gaušis un Mārtiņš Zommers, taču šie sportisti šosezon startēs tikai Latvijas čempionāta un superkausa posmos.