Pēteris Viņķelis
Vienotības infoklipu mērķis ir atgādināt cilvēkiem par tiem faktiem Saskaņas centra, Ušakova un Amerika darbībā, kurus viņi paši nereklamē. 30 sekunžu klipā tas ir jādara emocionāli, uzsverot, ka šīs vēlēšanas ir ne tikai par «trubām» un brīvbiļetēm, bet arī par vērtībām un attīstības virzienu. Ja vēlētāji to atcerēsies, tad viņi, iespējams, nolems balsot nevis par SC, bet par kādu citu sarakstu. Un tas, vai viņu balsis tiks Vienotībai vai Nacionālajai apvienībai, ir otršķirīgs jautājums. Mēs esam partneri valdībā un gribam būt partneri Rīgas domē - un vēlams pozīcijā, nevis opozīcijā. Savu programmas piedāvājumu Rīgai Vienotība arī komunicēs - gan klipos, gan priekšvēlēšanu diskusijās. Tieši šīs diskusijas patiesībā būs galvenā šo vēlēšanu komunikācijas platforma.