Aigars Freimanis
Spriežot pēc komunikācijas produkta, kas ir parādījies medijos, gluži gludi neiet. Sajūta, ka ne viena, ne otra puse līdz galam neko neizrunā. Reformu reputācijai tas gan kaitē. Sajūta, ka ir nepārtraukta drudžaina rosīšanās, kas padara nervozas iesaistītās puses. R. Ķīlim uzreiz ir skaļi deklaratīvi paziņojumi. Abām pusēm spriedumi par komunikācijas partneriem ir ļoti asi. Šajā laikā paguva pieteikt daudzas reformas, bet palikuši tikai virsraksti mediju arhīvos, tas rada neuzticību reformu veicējiem.
Laine Kučinska
Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta vadītāja
Mēs kā Valsts kanceleja sniedzam atbalstu reformu komunikācijā, tomēr IZM pati uzņēmusies to darīt.
Jebkuru reformu komunikācija ir smagi veicama, tikai retos gadījumos var panākt, ka tās būs atbalstītas no visām iesaistītajām pusēm.
Izaicinājums, ko pašlaik vajadzētu pārvarēt - vairāk ne pārmetumu, bet spēju diskutēt par saturu un nākt pretī ar kompromisu risinājumiem.
Valdis Zatlers
Reformu partijas vadītājs
Kā rāda mana pieredze, aptaujājot iedzīvotājus, vienmēr atbilde ir - par maz informācijas. Jo cilvēks vairāk saprot, jo vairāk vēlas uzzināt. Šeit runa par to, ka mēs mainām domāšanu. Ir cilvēki, kas spējīgi to izdarīt, un citi, kas nespēj mainīt. Idejas rada 10% no cilvēkiem, bet, lai tās ieviestu, vajadzētu vismaz 51% atbalstītāju. Domāju, ka R. Ķīlim tas ir. Būdams Valsts prezidents, esmu runājis ar Rektoru padomi, un vienīgā tēze, kas rektorus apmierina, ka viss ir labi un nekas nav jāmaina. Ir tikai viens variants - runāt, runāt un pārliecināt.