Valteri Botass
Viens no jaunās sezonas debitantiem būs somu pilots Valteri Botass, kurš 2011. gadā kļuva par GP3 sēriju čempionu. Pērn visu sezonu viņš aizvadīja Williams rezerves pilota amatā, bet 15 sezonas Grand Prix posmos piedalījās piektdienu treniņos, kur aizstāja Bruno Sennu, un šogad viņu ir nomainījis jau pamatsastāvā. Kā precīzi atzīmēja otrs Williams pilots Pastors Maldonado - ar tādu pieredzi Botasu īsti nevar uzskatīt par debitantu. Ar blondo somu runāju jau pērn Moncā Itālijas GP laikā, un Williams preses dienests laipni atvēlēja laiku nelielai sarunai arī Heresas testos.
Pērn Moncā novēlēju iekļūt Williams pamatsastāvā, un te nu esi...
Lieliski. Komandai tas ir liels izaicinājums, un tā ir izrādījusi man lielu godu un uzticēšanos.
Tavu sniegumu vispirms salīdzinās ar komandas biedru Maldonado. Uz ko ceri šajā ziņā?
Būt viņa līmenī - par to nav šaubu. Un būt nekavējoties, nevis sezonas gaitā. Komanda man ir visai skaidri pateikusi, ka jau šogad vēlas rezultātus, līdz ar to mans kā debitanta laiks, kurā tiks piedotas kļūdas, būs ļoti īss.
Formula 1 nav trūcis ātru somu pilotu. Startēsi kopā ar Kimi Reikenenu, kurš bija 2007. gada čempions. Pirms tam bija arī Hakinens, Rosbergs. Ko līdzjutēji Somijā gaida no tevis?
Somu līdzjutēji ir izlutināti un pārliecināti - ja somu pilots ir iekļuvis Formula 1, kādu dienu viņš noteikti būs čempions. Tas nemaz nav slikti. Arī es vēlos kādu dienu kļūt par čempionu, un man šāds psiholoģiskais spiediens netraucē.
Kāpēc Williams komanda vienīgā Heresā strādāja ar veco modeli?
Mūsu plāns jau no paša sākuma bija jauno modeli prezentēt un sākt testēt tikai Barselonas testos. Tas mums dod iespēju pirmo uzlabojumu paketi, kas tiks izmantota Melburnā, kārtīgi pārbaudīt aerodinamikas tunelī. Taču arī ar veco modeli testi bija ļoti noderīgi - pārbaudījām jaunas detaļas, iepazināmies ar jaunajām Pirelli riepām.
Kādi ir secinājumi pēc Heresas testiem?
Testi bija vērtīgi. Īpaši es izbaudīju pēdējās divas dienas, kad pats sēdos pie stūres. Esam pārbaudījuši daudz uzlabojumu jaunajam modelim, kuru beidzot izmēģināsim Barselonā, - tur arī paskatīsimies, kur esam, salīdzinot ar konkurentiem.