Alibaba grupas ieņēmumi no tirdzniecības kopapjoma pēc rādītāja Gross merchandise volume jeb GMV, kuru plaši izmanto interneta tirdzniecības kompānijas, šā gada pirmajos trijos mēnešos bija 2,6% saistībā ar tirdzniecību tradicionālajās platformās un tikai 0,98% saistībā ar tirdzniecību mobilajās platformās, bet tieši mobilās platformas ir perspektīvākā elektroniskās tirdzniecības vieta.
Tiesa, Alibaba labi apzinās šo trūkumu un norādījusi, ka grupas nākotnes plāni saistīti ar ekspansiju mobilajā tirgū. Tomēr Ķīnas tirdzniecības platformai jd.com kā uzņēmumam, aiz kura stāv tieši telekomunikāciju kompānija, respektīvi, šīs nozares gigants Telcent, šajā ziņā var būt priekšrocības, kas nozīmē pieaugošu konkurenci Ķīnas tirgū un Alibaba izaugsmes tempu samazināšanos.
Analītiķi gan sliecas uzskatīt, ka šie faktori neietekmēs Alibaba akciju cenu, norādot, ka investori ir gatavi pārmaksāt par informācijas tehnoloģiju un interneta kompāniju akcijām. Turklāt Ķīnas interneta lietotāju skaits jau sasniedzis 520 miljonu un turpina augt, tā ka vietas tirgū pietiks ne tikai Alibaba, bet arī tās konkurentiem.