Pirmajos astoņos sezonas posmos Niko Rosbergs allaž bija pirmajās divās pozīcijās, taču kopš jūlija beigās notikušā Ungārijas Grand Prix vācietis ne reizi nav izcīnījis uzvaru, tas dārgi maksājis kopvērtējumā. Singapūrā jau pirms sacīkšu sākuma niķojās viņa vadītā bolīda elektronika, un, sākoties iesildošajam aplim, Rosberga formula palika, kur stāvējusi. Otro starta vietu iemainot pret sākšanu no braucēju kolonnas beigām, Rosbergs gan devās trasē, taču pēc četrpadsmit apļiem izstājās. «Sākumā nedarbojās tikai ātruma pārslēgs, taču pēc tam jau nestrādāja visa mašīna. Šādas problēmas šosezon mūs piemeklējušas jau vairākkārt, un tas ir mūsu vājais punkts cīņā par titulu. Mums jāatrod problēmas sakne un tā jāatrisina, lai mašīna būtu pilnībā uzticama,» Rosbergs negaudās, bet pēc sacensībām bija apņēmības pilns panākt, lai šāds scenārijs turpmākajos piecos sezonas posmos neatkārtotos.
Pēdējos posmos Hamiltonam bija veicies labāk nekā komandas biedriem, tāpēc iespējamā līderu maiņa bija paredzama jau iepriekš, taču daudzi neprognozēja, ka tas notiks jau Singapūrā. Tiesa, brits visu no sevis atkarīgo paveica nevainojami, sākot ar uzvaru kvalifikācijā. Lai gan neilgi pirms finiša pitstopa laikā viņu uz brīdi apsteidza Sebastiāns Fetels, kuram, starp citu, šīs bija veiksmīgākās sacīkstes šosezon, Hamiltons līdz finišam atguva līderpozīciju un izcīnīja septīto uzvaru šī gada čempionātā. «Uztraukums [pēdējā pitstopa laikā] nebija pārāk liels. Es nezināju, kāda ir situācija, taču biju pārliecināts, ka mums ir iespēja tikt garām [Fetelam],» pēc sacīkstēm pārliecināts par sevi bija Hamiltons.
Pēdējo četru gadu čempions Fetels atzina, ka vadību nosargāt bijis teju neiespējami, jo, ilgstoši braucot aiz drošības mašīnas, riepas nodilušas līdz bīstamai robežai.
Sacīkšu beigas neizdevās somam Valteri Botasam, kurš dažu apļu laikā no sestās pozīcijas noslīdēja uz vienpadsmito. Palikšana bez punktiem atsaucās uz vietu arī kopvērtējumā, kur soms no ceturtās pozīcijas nu nokļuvis sestajā.