Galvenais iemesls, kādēļ Ņujorkas pašvaldības rīkotajā konkursā uzvarēja Nissan NV200, bija tā degvielas ekonomija, kas nav mazsvarīga pilsētā, kur bieži vien autovadītājiem nākas pavadīt ilgu laiku sastrēgumos, kuros nelietderīgi tiek izdedzināts milzīgs daudzums degvielas. Jāņem vērā arī mūsdienās novērojamās krasās naftas cenu izmaiņas, kuru dēļ regulāri tiek pārspēti degvielas dārdzības rekordi.
Īpaši konkursa vajadzībām pārveidotā Nissan NV200 divu litru četrcilindru dzinējs esot konstruēts tā, lai atmosfērā nokļūtu pēc iespējas mazāks kaitīgo izdedžu daudzums un tiktu uzlabota 13 tūkstošu automašīnu lielā Ņujorkas taksometru parka degvielas patēriņa efektivitāte, vēsta AFP.
Ņujorkas mērijas un autoražotāja vienošanās paredz, ka Nissan taksometru kompānijām piegādās arī vairākus tā ražotos elektromobiļus Leaf, lai izmēģinātu tos ielas apstākļos. «Ja tas izrādīsies veiksmīgi, tad pilsētas vadība varētu nonākt pie lēmuma iepirkt tikai ar elektrodzinēju aprīkotus Nissan NV200,» atklāj Ņujorkas mērs Maikls Blūmbergs. «Tas būtu liels solis pretī gaisa attīrīšanā, sabiedrības veselības uzlabošanā un oglekļa dioksīda izmešu samazināšanā.»
Konkursa Nākotnes taksometrs, kur bez Nissan piedalījās arī ASV autokompānija Ford un Turcijas firma Karsan, finālā tika izraudzīts automašīnas modelis, kas no 2013. gada vismaz desmit gadu veidos Ņujorkas taksometra floti.
Ņujorkas pilsētas vadība savu gala lēmumu pieņēma pēc tam, kad tika aptaujāti 23 tūkstoši pilsētas iedzīvotāju. «Ņujorkas nākotnes taksometrs ir Nissan NV200, un tas būs drošākais, viskomfortablākais un piemērotākais taksometrs, kāds šai pilsētai jebkad ir bijis,» uzskata M. Blūmbergs. «Jaunie taksometri ir īpaši konstruēti, lai spētu apmierināt ik dienas Ņujorkā pārvadāto 600 tūkstošu pasažieru specifiskās prasības. Konkrētajam automašīnas modelim ir visas nepieciešamās īpašības, kas tika apzinātas mūsu rīkotajā interneta aptaujā.»