Vai situācijā, kad darba dienu vakaros desmitiem automašīnu stāv rindā, lai grieztos pa labi uz Sarkandaugavu, joprojām vajadzētu atļaut kreiso pagriezienu no Laktas uz Duntes ielu? To jautā lasītājs autovadītājs Kārlis Meikališs un retoriski piebilst, ka dažu braucēju dēļ apstājas visa transporta plūsma. «Duntes ielā transporta kustība vienmēr ir intensīva, tādēļ retais braucējs ļaus izdarīt kreiso pagriezienu no otršķirīgās Laktas ielas, ja vien pagriezties gribētājs nav ar bākugunīm braucošs operatīvais transports,» problēmu raksturo K. Meikališs.
Duntes iela ir Krišjāņa Valdemāra ielas turpinājums Sarkandaugavas virzienā un daudziem asociējas ar Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcu. Pēdējā laikā Duntes iela ieguvusi modernu apbūvi. Savukārt Laktas iela ir viena no drūmākajām Rīgas ielām, jo tajā atrodas Brasas cietums un psihiski slimo piespiedu ārstēšanas nodaļa. Gājēju Laktas ielā maz. Galvenie satiksmes dalībnieki ir transportlīdzekļi, kas no centra virzās uz Sarkandaugavu, lai tālāk dotos Mežaparka, Vecmīlgrāvja vai Jaunciema virzienā, kā arī ripotu uz Vecāķiem, Kalngali un Carnikavu.
Pēdējos gados braucēju skaits Laktas ielā pieaudzis, taču satiksmes pamatstraume pie Duntes ielas dzelzceļa tilta griežas pa labi, lai dotos uz Sarkandaugavu. Bet gadās, kāds vēlas veikt kreiso pagriezienu, lai pa Duntes ielu ripotu uz centru.
Ja viens no šādiem, satiksmi bloķējošiem transportlīdzekļiem nebūtu policijas konvoja mašīna, arī šī raksta autors nepievērstu uzmanību faktam, ka noslogotajā krustojumā kreisais pagrieziens patiešām ir atļauts. Krustojuma izpētes laikā, pašam mēģinot pagriezties pa kreisi, dienas vidū šādu iespēju Duntes ielas satiksmē nogaidīju vairākas minūtes. Nedomāju, ka šis agresīvais manevrs - kreisais pagrieziens - vispār ir nepieciešams. Visi, kas vēlas no Laktas ielas pagriezties centra virzienā vai braukt uz Duntes ielas biroju ēkām, to lieliski var izdarīt no netālās Upes ielas.
«Kreisais pagrieziens Duntes un Laktas ielas krustojumā tiešām jāaizliedz. Aizliegums nevienu neapgrūtinās, būs tikai jāapbrauc neliels līkums. Labākais krustojuma rekonstrukcijas risinājums būtu organizēt braukšanu pa nelielu rotācijas apli,» ierosina auto žurnālists Boriss Sebjakins.