Kā stāsta I. Lakučs, trases celtniecība notiks trīs posmos. Pašlaik ir veikta grunts transformācija, bet būvniecība vēl nav sākusies. Pirmajā kārtā trase tiks uzbūvēta tik tālu, lai sportisti tajā varētu trenēties dažādām pasaules līmeņa sacensībām. Vēlāk trasi pielāgos atbilstoši tai, kuru septembrī sāks būvēt Londonā. Darbu trešajā kārtā tiks iegādātas iekārtas kvalitatīvai treniņu norisei.
Trases pirmo kārtu aģentūra būvēs no saviem līdzekļiem, piesaistot ziedotājus un atbalstītājus, kuri palīdz ar darbu un transportu. Kā stāsta I. Lakučs, celtniecībā ieguldītas arī prēmijas, kuras pēc olimpiskajām spēlēm saņēmis viņš un M. Štrombergs. Būvniecības otrajai kārtai jau uzrakstīts projekts, lai piesaistītu Eiropas naudu.
«Septembrī gribam sākt nopietni gatavoties ārvalstu sacensībām, trase noderētu gatavošanās procesā,» atzīst I. Lakučs.
Viņš spriež, ka taisīt šādu trasi ir lētāk nekā braukt citur. Sportisti piekūst no braukāšanas, un, trenējoties savā trasē, parādās lielākas tehniskās iespējas. «Latvijai pietiktu ar vienu tādu trasi, kur visi sportisti var aizbraukt, padzīvot, trenēties un izmēģināt kaut ko jaunu,» uzskata I. Lakučs. Tuvākā BMX trase, kas varētu atbilst tam līmenim, kāds iecerēts Kocēnu novadā, atrodas Kopenhāgenā Dānijā.