«Ar šo projektu saistīto jautājumu vadīšanu uzņemos es pats, kamēr tiks atrasts projekta vadītājs,» norāda LTV ģenerāldirektors E. Kots. Viņš sola pārņemt saistības ar reklāmdevējiem, kas jau paspējuši noslēgt līgumus ar Reklāmas aģentūru Persona.
LTV sponsorēšanas un reklāmas piedāvājumu, kas ļautu tirgot reklāmas hokeja translācijās, ieguva samērā neliela firma - Reklāmas aģentūra Persona. LTV formāla iemesla dēļ noraidīja divus citus potenciālos pakalpojuma pircējus. E. Kots skaidro, ka LTV, slēdzot līgumu ar šo aģentūru, iekļāvusi punktus, kas aizsargā no riskiem, un tieši tāpēc tagad var līgumu lauzt. Viņš pieļauj, ka aģentūra izvirzīs arī savas pretenzijas, jo LTV nav varējusi norunātajā laikā iesniegt HK Rīga spēļu grafiku. Kopumā līgums bija noslēgts par reklāmas izvietošanu 101 spēles translācijā visas sezonas laikā.
Virmojot kaislībām ap noslēgto līgumu, E. Kots paziņoja, ka esot saņēmis draudu īsziņas no mediju koncernā Baltic Media Alliance (BMA) ietilpstošā Pirmā Baltijas kanāla (PBK) vadītāja Oļega Solodova. BMA preses sekretārs Edžus Vējiņš portālam Nozare.lv paziņoja, ka E. Kots «savās komercdarbības neveiksmēs meklē vainīgos un sazvērestības teorijas». E. Kots uzskata, ka komerciālās raidorganizācijas grib panākt, ka hokeja spēles varētu translēt kāda no tām, tāpēc mēģina LTV izspiest no reklāmas tirgus.