Intensīvā satiksme Biķernieku ielā rada autobraucēju mieram draudīgu situāciju šīs ielas un Lielvārdes-G. Astras ielas krustojumā.
Viena no garākajām Rīgas satiksmes artērijām - Biķernieku iela - sākas pie Gustava Zemgala gatves un Brīvības gatves krustojuma un stiepjas līdz pat Rīgas pilsētas robežai. Pa to kursē vairāki trolejbusu un autobusu maršruti. Satiksmes intensitāte šajā ielā ir ļoti augsta, turklāt ar izteiktu tendenci pieaugt vasarā, kad daudzi rīdzinieki ikdienā mēro ceļu no/uz Baltezeru, Ādažiem, Carnikavu, Saulkrastiem un citām populārām atpūtas vietām Vidzemē.
Pēdējais satiksmes blīvumu veicinošais solis tika sperts pavisam nesen - līdz ar visiem Mežciema iedzīvotājiem nepārprotami vajadzīgo Rimi hipermārketa atklāšanu Biķernieku ielā 162.
Tiesa, lielākā satiksmes plūsma centra virzienā novirzās pa Ieriķu vai Stirnu ielu, taču netrūkst braucēju, kas caur Biķernieku mežu kustību turpina arī Brīvības ielas virzienā. Pie veselības centra Biķernieki steidzīgākie pirms krustojuma ar Lielvārdes/G. Astras ielu, izkopjot pieklājības normas un likumus, brauktuvi cenšas sadalīt divās braukšanas joslās katrā virzienā.
Ja vēl šaipus Lielvārdes ielai «šāds triks cauri iet», tad, krustojumu pārbraucot, centra virzienā veidojas «pudeles kakls» un braucēji spiesti ievērot «rāvējslēdzēja principu». Pirms un pēc krustojuma brauktuves savstarpēji veidotas ar ievērojamu - 1,25 m - nobīdi. Senāk, kad satiksme Biķernieku ielā bija reta, tas braucējus neapgrūtināja, taču pēdējā laikā bieži nākas novērot avārijas situācijas un agresīvu Stop&Go braukšanu, jo otrajā rindā braucošos satiksme «stumj virsū» pretējā virziena transportam. Pērn Lielvārdes un Biķernieku ielas krustojumā tika modernizēti luksofori, taču diemžēl brauktuves paplašināšana tuvāko gadu plānos neietilpst.
Risinājums ir - ripot kolonnā citam aiz cita un apdzīšanu atlikt tālākā Biķernieku ielas posmā. Vai arī citu transportlīdzekļu apsteigšanu neieplānot vispār!