Vācu komandas piloti bija konkurentiem neaizsniedzami jau kvalifikācijā, trešās vietas ieguvēju Sebastiānu Fetelu apsteidzot par nepilnu sekundi, kas šāda veida sacensībā ir milzu starpība. Arī sacensību gaitā spriedze bija diezgan neliela, bet neilgi pirms finiša notikumu gaitu satricināja vairākas sadursmes, no kurām sāpīgākā bija 17 gadu vecā Maksa Verstapena izstāšanās, jau atkal atrodoties punktu zonā - astotajā pozīcijā. Pēdējie apļi tika veikti mierīgi, drošības mašīnas aizmugurē, sekoja Mercedes vadītāju apsveikumi uzvarētājiem un pilotu pieklājīgās atbildes uz goda pjedestāla, tomēr krietni asākas vārdu pārmaiņas sākās pēc tam. Uguni atklāja vicečempions Rosbergs, pārmetot Hamiltonam tempa samazināšanu, lai taupītu riepas, tas vienlaikus deva iespēju sekojošajam Fetelam otru Mercedes pilotu apdzīt, kā arī praktiski novērsa iespēju, ka Rosbergs vai Fetels varētu apdraudēt Hamiltona līderpozīciju. «Viņš pilnībā sabojāja manas sacīkstes. Interesanti, ka viņš atzina, ka rīkojies, domājot par sevi, un tas par viņu pasaka visu,» pikts bija vācietis, piebilstot, ka visvairāk sarūgtinājusi šāda scenārija pārrunāšana savā starpā vēl pirms sacīkstēm. Protams, Hamiltons nekādi neizrādīja, ka varētu būt vainīgs komandas biedra/konkurenta likstās, sacīdams, ka Rosbergam tad vajadzēja viņu apdzīt, lai nepieļautu šādu situāciju.
Mercedes komandas vadītājs Toto Volfs centās atvēsināt nokaitēto situāciju, uzsverot, ka tā bijusi tikai situācijas noskaidrošana abu izpildījumā un tajā neesot meklējami nekādi zemūdens akmeņi. «Nebija nekādu slēptu apvainojumu, viss notika publiski. Esmu drošs, ka Lūisam nebija nekādu nodomu palēnināt Niko, lai liktu viņam finišēt trešajā vai zemākā vietā,» apgalvoja Volfs.
Tiesa, to, cik samierniecisks bijis komandas boss ārpus mediju starmešiem, iespējams, varēsim novērtēt vien nākamajos posmos. Šīs nedēļas beigās sezona turpināsies Bahreinā.