Pāragri spriest, cik šie 1000 testu kilometri, kas ir sankcionēti no FIA puses un paredzēti noteikumos, palīdzēja Mercedes uzvarēt. Protests visdrīzāk neietekmēs Monako GP sacīkstes rezultātus, tomēr sekas tam var būt ļoti tālejošas - Monako tiek baumots pat par līguma nepagarināšanu ar Pirelli kompāniju, kura šobrīd ir nonākusi konfliktā ar vairākām komandām un vispirms jau Red Bull. Pirelli aizstāvībai jābilst, ka kompānija sen aicināja komandas vienoties par kārtību, kādā notiek riepu testi. Pirelli lūdza atsaukties komandas, kas piedāvās savas mašīnas testiem, - dažas esot atsaukušās, un Mercedes esot viena no tām. Tik tālu viss ir loģiski un Pirelli motoru sporta bosa Pola Hemberija skaidrojums saprotams, taču - kāpēc tāda slepenība un par šiem testiem tikai šeit, Monako, visi uzzina no neoficiāliem kanāliem? Vienīgais skaidrojums - esošajā klimatā saskaņošana aizņemtu sešus mēnešus, bet Pirelli testi bija vajadzīgi kā elpot.
Runa ir par riepām un izmaiņām, kas apsolītas jau uz Kanādu. Tādā gadījumā Mercedes ieguvums ir acīmredzams. Red Bull vadītājs Kristians Horners preses konferencē uz to arī norādīja.
«Izskatās, ka Pirelli testi ir palīdzējuši Mercedes komandai.» Uz šo indīgo piezīmi Mercedes boss Toto Volfs atbildi ilgi nemeklēja: «Man nāk prātā teiciens par nemācēšanu zaudēt.»
Skandāli F1 ir ikdiena - turpinājums sekos.