Viņiem nav jāapģērbjas un jāiziet no mājas, lai kādam kaut ko pierādītu, viņiem nav jāraksta CV, nekas jāiegulda un lieki jāpiepūlas. Un vēl šis ātra rezultāta apsolījums par vieglu peļņu un labāku dzīvi, jo šādi piedāvājumi šķietami iedod zīli rokā, jo mednis (algots darbs), kas ir kokā, varbūt tajā brīdī šķiet tāls un nesasniedzams. J. Pāvulēns novērojis, ka šāda veida sludinājumi vairāk parādās tieši krīzes laikā: «Kaut kas tāds aktuāls kļuva 2009. gada beigās. Es gan neatbalstu šāda veida biznesu, taču saprotu tos, kuri to popularizē, un apbrīnoju, cik veiksmīgi viņi izmanto internetu, kas šobrīd ir lētais resurss, ar kura palīdzību pieejama visplašākā publika.»
Kompānijas Eiropersonāls personāla atlases speciāliste Inna Ferdmane norāda, ka šādiem piedāvājumiem nedrīkst pieiet virspusēji un viegli ļauties to solījumiem. «Gribu cilvēkiem ieteikt būt apdomīgiem pirms iesaistīšanās šādos darījumos un iegūt visu iespējamo informāciju par konkrēto piedāvājumu. Svarīgi, lai aiz šāda piedāvājuma stāv konkrēta firma vai cilvēks. Esmu lasījusi par šādiem piedāvājumiem un diemžēl vairāk saskārusies ar negatīvām atsauksmēm. Vairāk ir to, kuri stāsta, ka tas nestrādā un viņi neko nav ieguvuši.»