2012. gadā dibinātās biedrības Latvijas attīstībai reklāmas rullītī E. Repše min iedvesmojošus piemērus un aicina rakstīt idejas, piedaloties Latvijas nākotnes veidošanā. Taču fakts, ka E. Repše joprojām nav izstājies no Vienotības, izraisījis asu diskusiju un pretrunīgu attieksmi arī partijā. Saeimas deputāte Lolita Čigāne aģentūrai LETA apliecināja, ka Vienotība vērsīsies KNAB, lai skaidrotu, ka tā nav saistīta ar Latvijas attīstībai izvērsto reklāmas kampaņu un nezina, kur rasts tai tērētais finansējums. Viņa arī norādījusi, ka nepieciešams pasteidzināt Repšes izslēgšanu no Vienotības. Partijas ģenerālsekretārs Artis Kampars gan nav tik radikāli noskaņots. Vienotība aicināšot savus biedrus, kas darbojas Repšes biedrībā, skaidrot savus plānus, jo viņi skaidri paziņojuši par nolūku dibināt jaunu partiju. Tomēr A. Kampars noraida domu, ka biedrības reklāmu var saistīt ar Vienotību - tās saturs nav saistīts ar partijas zīmolu, netiek reklamēti deputātu kandidāti vai partijas deleģētie pārstāvji.
Edgars Jaunups, kurš vakar paziņoja par izstāšanos no Vienotības, bet iesniegumu nav uzrakstījis, debates par šo tēmu sauc par neauglīgām. «Mēs esam savā ziņā Vienotību pat kritizējuši, un šī ir kampaņa mūsu idejām,» uzsvēra E. Jaunups, kurš apgalvo, ka izvēlētais kampaņas laiks nav saistīts ar vēlēšanām, jo «mēs par to nedomājam». Viņaprāt, Saskaņas centra deputāts Andrejs Elksniņš vērsies ar iesniegumu Ģenerālprokuratūrā un KNAB, lai vairotu savu atpazīstamību. A. Elksniņš apgalvo, ka biedrības reklāmas kampaņa «faktiski satur identiskas idejas, kuras ietvertas Vienotības priekšvēlēšanu programmā, bet partijas publiskie skaidrojumi ir identiski kādreiz Aināra Šlesera un Andra Šķēles piesauktajiem apsvērumiem, lai apietu priekšvēlēšanu aģitācijai tērējamo līdzekļu ierobežojumus». A. Elksniņš Dienai pauda viedokli, ka E. Repše kā Jaunā laika dibinātājs vēlētājiem noteikti saistās ar Vienotību. E. Repše pagaidām nav skaidri paudis, vai un kad izstāsies no Vienotības.
KNAB komentārs ir vispārīgs - birojs veic neatkarīgu monitoringu, uzkrāj un apkopo informāciju par reklāmām. To atbilstība likumā noteiktajām aģitācijas pazīmēm tiek izvērtēta visā priekšvēlēšanu periodā līdz vēlēšanu dienai un kopsakarā ar citām politisko partiju un deputātu kandidātu aģitācijas kampaņām. «KNAB uzmanības lokā nonāks visi materiāli, kas saturēs likumā noteiktās aģitācijas pazīmes,» informē KNAB pārstāvis Andris Vitenburgs.
No A. Kampara teiktā var secināt, ka daudz vairāk par SC iebildumiem Vienotību nervozē iespēja, ka partijas tēriņiem varētu pieskaitīt Lato Lapsas izdoto laikrakstu Vienotība, Pietiek!. Tajā gan partijas biedri asi kritizēti, tomēr publicētas Rīgas domes deputātu kandidātu fotogrāfijas, un likums paredz uzskaitīt gan pozitīvo, gan negatīvo reklāmu.