«Kāds tur brīnums, ka skolēni sakostiem zobiem mācās Šekspīru un saista viņu tikai ar ko tādu, ko nācās pārciest, lai varētu nokārtot eksāmenu?» uzsver ATL ģenerālsekretāre Mērija Bosteda, aicinot lasīt tikai atsevišķus autora darbu fragmentus.
«Nesāciet no sākuma,» M. Bostedas skolotājiem adresēto ieteikumu citē The Daily Telegraph. «Iedvesmojieties no filmu treileriem, dodiet Šekspīra lasītājiem ieskatu tikai dramatiskākajās lugas ainās.» M. Bosteda piesauc Makbetu un Romeo un Džuljetu - darbība šo lugu sākumā notiekot «pārāk lēni».
Tikmēr ieceres pretinieki pārmet vieglprātīgu attieksmi pret literatūru. «Tā ir tāda kā datorspēļu mentalitāte, ka viss, kas ir redzams, ir darbība un satraukums, taču Šekspīrs, tāpat kā lielākā daļa dramaturgu, ir kas krietni vairāk. Tas ir raksturs, sižeta attīstība un poēzija,» aizrādīja izglītības kvalitātes veicināšanas kampaņas Real Education vadītājs Kriss Makgoverns.