Pragmatiski domājošs pircējs, protams, saprot, ka vairumā gadījumu vienai un tai pašai produktu grupai piederīgā ēdmaņa ir ļoti līdzīga - satur olbaltumvielas un ogļhidrātus. Tomēr sauklis par veselības un pašsajūtas uzlabošanai īpaši noderīgiem produktiem vēl arvien ir populārs, galvenokārt tādēļ, ka pircēji ir gatavi par šādiem produktiem maksāt vairāk nekā par parastajiem.
ES institūcijas vēlas ierobežot patērētāju maldināšanu, paģērot, ka ražotājiem, kas sava produkta popularizēšanā vēlas īpaši izcelt to labvēlīgo ietekmi uz potenciālo pircēju pašsajūtu, ir jāapgādājas ar zinātnieku apstiprinātiem pierādījumiem, ka solītais efekts patiesi ir sasniedzams. Saskaņā ar BBC ziņoto Eiropas Pārtikas nekaitīguma iestāde noraidījusi teju 80% lūgumu atzīt kādu produktu par veselīgu. Ierēdņiem, redz, svarīgi ir zinātniskie pierādījumi, nevis ražotāju ieinteresētība labāk pārdot savus produktus. Tas, ka šādu pierādījumu nav, gan nenozīmē, ka pircēji, kas ēd jogurtu cerībā uzlabot savu pašsajūtu, kāroto efektu neiegūs - placebo efekta esamība taču ir zinātniski pierādīta.