«Šobrīd tādi negadījumi, kad auto ir neatbilstošas riepas, jau ir ļoti reti, un to skaitam pēdējos gados ir tendence samazināties. Tomēr tie, kā zināms, ir, un arī smagais negadījums, kas notika šā gada pirmajā dienā, bija saistīts ar nepareizu aprīkojumu,» atsaucoties uz traģēdiju Krāslavā, kad, iebraucot upē, dzīvību zaudēja septiņi jaunieši, teica E. Zivtiņš. Izskanējis, ka jauniešu auto nav bijušas ziemas riepas.
Policija ir iepirkusi 209 digitālos mērītājus, tie izdalīti policijas darbiniekiem visā Latvijā, un darbs ar tiem jau sācies. Kopā ierīces izmaksājušas 4400 latu jeb aptuveni 21 latu katra, un tās pirktas par Ceļu satiksmes drošības fonda līdzekļiem. E. Zivtiņš arī norādīja, ka autovadītāji, kuri gribēs pārliecināties par savu riepu protektoru dziļumu, varēs paši par to painteresēties un palūgt policistam tos izmērīt. Kaut paredzēts, ka par riepām ar neatbilstoša dziļuma protektoriem var nākties maksāt sodu, tas ir neliels - līdz pieciem latiem. Turklāt E. Zivtiņš sola, ka pirmajā pārkāpuma reizē varēs iztikt arī ar brīdinājumu.
Ziemas periodā transportlīdzekļu riepu protektoru minimālais dziļums ir četri milimetri, bet pārējā gada laikā - 1,6. Prezentācijas laikā notika arī paraugdemonstrējumi, lai parādītu, ka pat likuma prasībām atbilstošs protektora dziļums ne vienmēr ir pietiekams drošai braukšanai. Drošas braukšanas skolas pārstāvji demonstrēja, ka ar teju līdz minimālajai četru milimetru robežai nodilušiem riepu protektoriem braucošam auto būtiski pasliktinās saķere ar ceļu, tādējādi palielinās bremzēšanas ceļš, kā arī ir grūti straujos manevros novaldīt auto.