Toms Jansons
Labai mācību stundai jābūt tādai, kurā lielāko stundas daļu skolēnam nākas praktizēt iemaņu attīstošus uzdevumus - ja tā ir angļu valoda, tad stundā runājot vai prezentējot, ja tā ir fizika, tad veidojot laboratorijas darbus vai izstrādājot maketiņus. Stundā noteikti pārsvaru nedrīkst gūt jeb izcelties kāds noteikts skolēns. Labs skolotājs ir tāds, kurš mīl savu darbu un ir dzīvespriecīgs, bet tādam jābūt jebkuram cilvēkam.
Uzskatu, ka skolotājam ir jābūt daļai no klases, stunda ir jāvada tā, ka jauniešiem ir iespēja domāt, nevis zināt, ka skolotājs pateiks visu priekšā vai kāds cits klasesbiedrs atbildēs viņu vietā. Skolotājam ir jāspēj atbildēt uz jautājumu «kur tas dzīvē noderēs?». Skolotājām ir jāmāk motivēt. Man ir grūti spriest, kā bija agrāk, ļoti iespējams, ka skolotāji māca tā, kā viņi agrāk ir mācīti. Grūti ir izzināt visus jauninājumus mācību standartos, jo tie tik bieži mainās, ka pat skolotāji ir diskomfortā ar to. Kā, lai māca vai mācās, ja īsti nezina, ko vajadzēs pēc diviem gadiem?