Filma ieguva Berlīnes festivāla galveno balvu _Zelta lāci_, trīs filmas aktrises saņēma Sudraba lāci par labāko aktierdarbu, šādu pašu balvu - Sudraba lāci - saņēma arī vairāki šīs filmas aktieri - aktieru ansamblis. Šāds žūrijas lēmums sadalīt labākajam aktierim un aktrisei domātos _Sudraba lāčus_ vienas filmas aktieransamblim ir unikāls.
Nenoliedzot režisora Asghara Farhadi veidotās irāņu ģimenes drāmas māksliniecisko kvalitāti, jāpiebilst, ka Irānas filmas triumfam Berlīnē bija radīti arī īpaši apstākļi.
Viens no žūrijas komisijas locekļiem bija klāt neesošais irāņu režisors Džafars Panahi, kurš atrodas Irānā cietumā un patlaban ir kļuvis par kinopasaules simbolu varas represijām pret vārda brīvību. Kaut arī bija zināms - Panahi Berlīnes festivālā nebūs iespējas ierasties -, viņa žūrijas locekļa krēsls tika saglabāts, turklāt festivāla organizētāji vairākkārt apliecināja solidaritāti Panahi.
Godpilno «otro vietu» - Sudraba lāci - ieguva ungāru režisora Bela Tāras filma Turīnas zirgs (The Turin Horse). Askētiska, melnbalta meditācija par ikdienas rituāliem un eksistences trauslumu, uz kuru režisoru ierosinājusi kāda filozofa Frīdriha Nīčes dzīves epizode, mierinot Turīnā spītīgu, kučiera iekaustītu zirgu. Divus Sudraba lāčus par izcilu operatora darbu un dizainu ieguvusi Meksikas filma Balva (Prize). Savukārt Sudraba lāci par labāko scenāriju - ASV, Albānijas un Dānijas atriebes drāma Asins piedošana (The Forgiveness Of Blood).
Latvija šajā Berlīnes festivālā piedalījās ar Vācijas presē atzinīgi novērtēto dokumentālo filmu homo@lv un animācijas filmu Zīļuks - bērnu filmu festivālā.