Biju uzticīgs LMT klients padsmit gadu. Tad no draugiem uzzināju, ka pēc viņu izteiktās vēlmes pāriet uz Tele2 Meteoru LMT tiem piedāvāja tādus pašus noteikumus (Ls 4 - par 1500 minūtēm vietējā tīklā un 500 minūtes pārējos tīklos), lai tikai saglabātu klientus. Draugi arī palika. Viņi bija LMT klienti tikai pāris gadu. Pēc mana pirmā zvana LMT un lūguma piešķirt tādu pašu īpašo tarifu, viņi tikai piedāvāja Ls 5 papildu sarunām! Nekas nemainījās viņu piedāvājumā arī pēc tam, kad biju uzrakstījis iesniegumu Tele2 ar vēlmi pāriet uz to, saglabājot savu numuru. Lūk, tāda ir LMT attieksme pret ilggadējiem uzticīgiem klientiem! Man vienkārši trūkst vārdu, lai aprakstītu tās vilšanās un pazemojuma sajūtas, kas manī uzvandīja! He he
Vajag izdarīt pareizos secinājumus. LMT mazie klienti nav tik svarīgi. Tarifus nelaiž lejā, lai lielajiem klientiem varētu turpināt izrakstīt kosmiskos rēķinus. Laimonis Pekstiņš
Tās reklāmas ir tīrākā piķa atmazgāšana caur reklāmas aģentūrām. Reklāmisti priecājas par mobilajiem operatoriem, jo tie daudz maksā par jebko, ka tik skaļāk. Ērglis
Šī reklāma ir riktīgi murgaina. Taisnība ir jāpasaka vienā vienīgā epizodē, nevis jārada kaut kādi varianti. Tagad nu cilvēki sēž un gaida vēl kādu epizodi, kurā izskanēs vēl kāds variants. Nepārdomāts galīgi šis darbs. Lelde
Malači Tele2, ka laikā noreaģēja. Ko tad viņiem vajadzēja - gaidīt PTAC lēmumu, kamēr klienti plūstu projām! Es arī esmu pārgājis no LMT uz Tele2, man viņu bezkaunība daudzu gadu garumā, iekasējot nesamērīgi lielus tarifus, bija pamatīgi noriebusies. Kaspars