Arī pats pārliecinājos, zvanot no cita telefona, ka zvana un vibrāciju signāls ne vienmēr darbojas. Tā kā telefonam bija garantija, nodevu to remontā Servisa centrā Brīvības ielā 201, kur pieņemot defekts apstiprinājās. Kopumā garantijas laikā telefonu nodevu remontā trīs reizes, bet defekts tā arī netika novērsts. Pērkot telefonu, tiku informēts - ja tas ir ticis remontēts trīs reizes un defekts nav novērsts, man ir tiesības to apmainīt vai saņemt atpakaļ naudu. Nolēmu šīs tiesības izmantot un aiznesu telefonu atpakaļ uz veikalu Biķernieku ielā 120b, kur to biju pircis. Bet kas tev deva! Telefona apmaiņu man atteica - tas esot jāsūta ekspertīzei Telekomunikāciju servisa centrā (TSC).
Pēc kāda laika saņēmu slēdzienu, ka defekts nav apstiprinājies. Turpat no veikala piezvanīju TSC vadītājam Andrim Taškānam un vēlreiz izskaidroju defekta būtību. Norunājām, ka TSC vēlreiz telefonu pārbaudīs. Vai telefons vispār tika nosūtīts atkārtotai pārbaudei, nezinu. Tikai konstatēju, ka centra darbinieki nebija pat papūlējušies uzrakstīt jaunu slēdzienu, bet atsūtījuši iepriekšējā slēdziena kopiju ar to pašu datumu (parakstījis tehniskais direktors J.Molotkovskis). Cik daudz laika pazaudēju un piedzīvoju nepatikšanas, apmeklējot veikalu un Servisa centru! Es taču katru reizi savā naivumā cerēju, ka defektu novērsīs. Kas man atlika? Nopirku citu. Pagaidām darbojas bez defektiem. Ceru, ka šī ir noderīga informācija citiem: nebojājiet nervus un nemēģiniet garantijas laikā apmainīt telefonu ar defektu. Nekas nesanāks!
Vēl jau bija iespēja vērsties pēc palīdzības Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Bet tur ir tāda pati attieksme. Kad sadedzināju sava auto motora virzuļus, iepildot nekvalitatīvu degvielu, man skaidri atbildēja: «Jūsu dēļ jau nu mēs neiesim šo degvielas uzpildes staciju pārbaudīt.» Šo nevajadzīgo iestādi varētu likvidēt.