Jācer, ka ērtākas veloinfrastruktūras izbūve arī daudzus autovadītājus ar laiku motivēs mainīt savus pārvietošanās ieradumus, stāvēšanas auto sastrēgumos vietā izvēloties daudz ērtāko velosatiksmi. Jo vairāk tāpēc, ka jau tagad izveidotais pašapkalpošanās velonomas punktu tīkls ļauj divriteni lietot arī tiem, kam tāda nav.
Darbi pie Akmens tilta nobrauktuves izbūves dažu dienu laikā pavirzījušies uz priekšu visai būtiski - jaunā vietā jau uzstādītas ielas malas betona apmales, tiek veidota pamatne topošajam velosipēdistu un gājēju ceļa posmam.
Kā zināms, iepriekš tilta ietve, ko izmantoja arī riteņbraucēji, šajā vietā beidzās ar kāpnēm. Riteņbraucēji tās lietoja reti, labāk izvēloties šauro smilšaino, no satiksmes viedokļa bīstamo taciņu starp tuneļa apmali un brauktuvi. Tagad, nedaudz sašaurinot brauktuvi, šajā vietā tiks veidota asfaltēta nobrauktuve, kas tālāk būs savienota ar esošo ietvi patiltē. Vienlaikus iecerēts arī padziļināt gājēju tuneli, lai tas būtu ērti izbraucams ar divriteni.
Šobrīd uzsākti sagatavošanas darbi velojoslu marķēšanai Lāčplēša un Dzirnavu ielā - dzēsts iepriekšējais brauktuves joslu marķējums, atzīmētas vietas jaunajam. Tiek līdzināts asfalta segums brauktuves malās, kur būs velojoslas. Kā informē Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dišlere, velojoslas šajās ielās tiks marķētas tuvākajās dienās, tiklīdz tam būs atbilstoši laika apstākļi - pēdējo dienu biežās lietusgāzes šo darbu iztraucējušas. Vienlaikus tiks izvietotas arī jaunas ceļa zīmes.
Kā zināms, pirmā velojosla gandrīz ielas garumā Rīgā šovasar tika marķēta Elizabetes ielā.